Annything is possible- kapitel 28

Senast:
- If I'm sexy what are you then? frågade jag och han skrattade.
- I'm a god sa han och jag skrattade. Han slängde sig på sängen och la sitt huvud på min mage. Jag började pilla lite i hans hår och han drog lite täckte över sig sen flyttade han huvudet till kudden. Han tittade in i mina ögon och tryckte sina läppar mot mina. Kyssen var laddad och jag tappade andan. Han la sin arm på min rygg och jag log. Jag kom och tänka på vad jag skulle göra imorgon och om jag skulle bäretta det för Justin nu eller när jag faktiskt fått jobbet.
- Justin sa jag och avslutade kyssen.
- Yeah? sa han och tittade djupt in i mina ögon.
- I'm going on a job interview tomorrow. sa jag och han log.
- Really that's great! For waht job?
- I can't tell you yet sa jag och log förnurligt.
- ahh sa han och gjorde en sur min. Jag skrattade åt honom och tryckte mina läppar mot hans igen. Den var inte lika laddad men ändå.
- Good night sa jag och la mig på hans bröst. Han la sin arm om mig och jag slöt ögonen.
- Good night sa han och började sjunga på never let you go. Jag log och somnade.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
   
- Rebecka you can go in now sa kvinnan receptionen. Jag reste mig upp gick mot två stora dörrar. Jag knackade lätt på dörren.
- Come in sa en kvinnlig röst, det var antagligen Evelina. Jag öppnade dörren och möttes av Evelinas i ett stort leende. Hon studerade det jag hade på mig och log ännu större. Jag besvarde leendet. Jag hade tagit på mig mina nya underkläder, ett par slita shorts, en vanessa tank top, solglasögon och en enkel handväska. Jag hade valt att ta på mig mina högklackar idag som jag också köpt när jag var och shoppade med Selena. Jag hade lockat håret efter att jag hade duschat i tidigare idag sen hade jag bara dragit några tag med mascaran innan jag var riktigt nöjd.
- Hello Rebecka or should I call you Becka? sa hon och jag log.
- Becka is fine sa jag.
- Okey good. So have you ever been mobeling befor? frågade hon.
- Yes, one time but that was just for fun. sa jag och skrattade lite åt minet.
- Okey, how tall are you? frågade hon.
- I'm 168 centimeters sa jag och log. Jag var ganska stolt över min längd.
- Good, Then you can fill in this paper so we can begin with the photoshoot sa hon och räckte mig ett papper.
Det var en massa frågor som jag mer än gärna svarade på. När jag fyllt i pappret gav jag det till Evelina och hon tittade snabbt igenom det och log.
- Okey, lets start sa hon och reste sig upp. Jag reste mig upp och följde efter henne. Vi hoppade in i en stor svart bil och den körde iväg.
- Where are we going frågade jag och tittade ut igenom fönstret.
- To the beach sa hon och jag log.
- Okey awasome sa jag och hon skrattade. Vi svängde av på en liten väg tills vi kom fram till stranden. Vi hoppade ut och jag tittade ut över vattnet. Det såg så lockande ut. Det var två stora tält mitt på stranden och en massa killar och tjejer som sprang här och var.
- Let go to the make-up sa Evelina och drog med mig. Jag följde med och staplade fram. Vi gick in i ett av de stora tälten. Inne i tältet fanns det en massa bikinis och olika badkläder. Sen fanns det ett helt bord med olika smik produkter och på mitt emot det bordet fanns det hår grejer. Speglar och stolar stod vi båda borden. Evelina ropade till sig en tjej och förklarade vad hon skulle göra. Jag fick sätta mig på en stol medans tjejen fixade smik och hår. Sen kom hon fram med en lila bikini och sa att jag skulle sätta på mig den. Jag fick gå in i ett litet rum och byta om. Jag kom ut och hon studerade  mig sen visade hon mig vägen till Evelina igen.
- Perfect sa hon och tittade på mig. Sen fick jag posera mot en sten. Vi tog runt 100-200 bilder innan jag byte bikini. Det var samma model men en orange. Jag poserade mot samma sten och gjorde mitt bästa. När vi var klara fick jag en massa beröm men också en massa tips om vad jag kunde ha gjort bättre. Jag fick gå och byta om igen. När jag gick in i tältet krockade jag med en tjej.
- Oh I'm sorry sa jag och tittade chockat upp på tjejen.
- No I'm sorry I was not looking sa hon och log.
- I'm Rebecka but call me Becka sa jag och sträckte fram min hand.
- Cassie sa hon och tog min hand. Hon hade brunt mellan långt hår och hade bruna ögon.
- Are you working as a model here? frågade hon.
- No, but I really want to sa jag och log.
- Oh you are that girl that Evelina took here right?
- Yeah that's me sa jag och log.
- She really likes you sa hon och blinkade.
- Really? hmm well I have to go now but hopefully I see you around sa jag.
- Yeah I hope so sa hon och gick vidare. Jag gick in i det lilla rummet och bytade tillbaka till mina egna kläder.

Jag valde att åka hem istället för att åka hem till Justin. Han jobbar ju och Chris hade redan åkt hem. Jag låste upp dörren och gick in. Huset var tomt.
- Sara? skrek jag men fick inget svar, jag var ensam. Jag tog av mig skorna och gick upp på mitt rum. Jag slängde min väska på sägen. Jag orkade inte packa upp den nu. Justin skulle komma hit senare. Jag valde att gå ut och springa. Jag byte snabbt om till ett på löparbyxor och ett linne. Musik var ett måste, så jag tog med mig min mobil och hörlurar. Jag började springa och pulsen ökade. Musik dunkade i mina öron, Run the world - Beyonce. Snart kunde jag se stranden. Jag tittade längtans fullt mot vattnet men fortsatte. Men när jag skulle svänga krokade jag såklart med en väldigt söt kille.
- Fan sa jag och han tittade överraskat på mig.
- Becka? sa killen och tittade på mig. Jag kände igen honom och log stort.
- Jonas? sa jag och kramade om honom, men kom på att jag var rätt svettig så jag backade snabbt.
- Det gör inget sa han och log.
- Haha okej! Vad gör du här? frågade jag.
- Jag sa ju att jag skulle åka hit, jag skulle ringa dig senare.
- Aha, men här är jag sa jag och slog ut med armarna.
- Haha ja jag ser det. Så vart bor du?
- Du kan ju följa med mig hem nu eller så kan du komma senare sa jag och log.
- Jag kan lika väl följa med nu sa han och jag nickade. Vi gick mot stranden igen och mot huset. Vi pratade hela vägen hem och jag fick reda på att han hade fått ett jobb här i ATL. Jag berättade om Justin och allt som hänt med Sara och Hampus. När vi var framme stirrade han först på huset men skakade sen på huvudet.
- Är du okej? frågade jag och skrattade.
- Jaja jag är okej sa han och vi gick in. Dörren var öppen, great Sara var tillbaka. Vi tog av oss våra skor och jag visade honom runt i huset. När vi kom till mitt rum satt Sara där och grät.
- Sara vad har hänt? frågade jag och sprang fram till henne.
- Du hade rätt! Jag dumpade honom sa hon lätt och tittade på mig med rinande mascara.
- Jag är ledsen Sara det är jag verkligen! sa jag och kramade om henne. Då började hon gråtta mer. Hon begravde sitt ansikte i min axel och jag fick tårar i ögonen.
- Jag älskar dig viskade jag i hennes öra.
- Och jag älskar dig sa hon och tittade på mig.
- Ska jag gå? frågade Jonas, jag hade glömt bort att han var i rummet.
- Nej nej, jag ska ändå dra och jobba nu sa Sara och kramade mig en sista gång.
- Vänta vänta lite här.. Vad gör Jonas här? frågade hon och tittade frågande på honom.
- Han har fått jobb här och när jag var ute och sprang så krockade jag med honom.
- jaha! Grattis till jobbet! Vad jobbar du som? frågade hon.
- Jag har blivit skådespelare sa han och log.
- Är du seriös nu? sa jag och tittade chockat på honom.
- Ja det är jag! sa han och jag kramade om honom. Jag visste att han hade varit med i någon slags drama klubb men jag visste inte att han var så duktig.
- Okej bra bra, men nu ska jag dra! Becka är du hemma idag? frågade Sara.
- Ja, men Justin kommer kanske senare sa jag och hon log.
- Om det är okej, anars så kan jag säga att han inte ska komma sa jag snabbt.
- Nej klart det är okej. Ni vill väl vara tillsamans de sista dagarna sa hon och jag stelnade till.
- Sista dagarna? sa jag frågande.
- Ja han ska ju till New York om bara några dagar sen ska han åka vidare i USA sa hon och jag kände att något brast inuti mig. Han hade inte nämnt det för mig.
- Visste du inte det? sa hon och kollade frågade på mig. Jag skakade på huvudet och började skaka. Jag satta mig på sängen och stirrade på mobilen.
- Jag tycker att vi ska ha en filmkväll sa Jonas och jag försökte att lee mot honom. Jag visste att Justin skulle åka men han hade aldrig sakt att han skulle åka nu. Det är hans jobb och det har jag inget emot men han skulle ha sagt till mig.
- Ja det kan vi ha! Jag ringer mitt  jobb direkt sa Sara och sprang ut ur rummet. Jonas satte sig brevid mig och la sin arm runt mig. Jag la mitt huvud mot hans axel.
- Han kanske skulle berätta det för dig idag? sa han och jag nickade.
- Ja det kanske han skulle göra. Säger han inget idag kommer jag själv att fråga honom.
- Bra! Nu ska vi ha roligt sa han och reste sig upp. Han tog om hand och drog upp mig ifrån sängen.
- LETS GO RENT SOME MOVIES! Skrek Jonas och jag började skratta. Han drog ner mig för trappan och Sara stod där nere och pratade i telefon.
- I'm feeling like my head is about to explode sa Sara och snurrade runt.
- Okey thank you. No just this week, okey good see you on monday. sa hon och la på.
- Fick du ledigt eller? frågade Jonas och jag kom på att jag luktade svett.
- Alltså ni kan ju gå och fixa filmer så kan jag duscha och beställa kina mat sa jag och de tittade snabbt på varandra.
- Ja okej sa de i mun på varandra. Sen gick de och jag sprang upp på mitt rum. Jag tog upp min mobil och loggade in på twitter. Jag hade ju glömt att kolla vad tjejen hade svarat om Jecka. Jag klickade på vad hon hade skrivit men hittade inte henne. Jag hade över 60 nya meddelanden. Jag suckade och kollade alla nya händelser. Jag retweetade några och följde några. Jag hade fått över 8 000 nya följare på minder än en vecka. Det är bara sjukt. Jag kollade vad Justin hade skrivit.
'' @justinbieber: In the studio working whit my brow @UsherRaymondIV . I love u ;) <3'' Sen hoppade jag in i duschen och rakade benen och bara stod och sjöng till musiken som jag hade satt på innan jag började duscha.

''If I aint got nothing, I got you
If I aint got something I don't give a damn, cause I got it with you
I don't know much about algebra, but I know one plus one equals two
And it's me and you, thats all we'll have when the world is thru

Cause baby we aint got nothing without love
Darling you got enough for the both of us
So come on baby, make love to me''
När låten var slut torkade jag mig och satte på mig ett par mjukisbyxor med en tröja som jag hittade i garderoben. Jag satte på mig den och tittade på min spegelbild och skrattade. Jag hade satt på mig min Justin Bieber t-shirt som jag hade fått efter jag hade gått på hans konsert. Jag valde att ha på mig den och tog upp min mobil. Jag gick ner och tog fram lite snaks som vi hade hemma. Jag tog fram lite frukt och gjorde en fruktsallad. Den innehöll ananas, melon, vindruvor, äpple, persika och magno. Det fanns inget bättre än fruktsallan enligt mig. Jag ringde upp Sara för att fråga om de ville ha. Hon svarade nästan direkt.
- HEEEYY Gurl sa hon.
- Heyy! Jag har gjort fruktsallad vill ni också ha en skål eller? frågade jag.
- Jag vill gärna ha, vill du ha fruktsallad Jonas? hörde jag henne fråga Jonas.
- Han vill också ha sa hon och jag tog fram tre skålar.
- Okey! Men vart är ni? frågade jag och tittade på klockan de hade varit borta i en halvtimme.
- Vi är hemme om 5 sa hon och la på. Jag skakade på huvudet och tog fram tre skedar. Jag öppnade kylen och tog fram en 2 L cola och tre stora glas. Jag ställde fram de tre skålarna, glasen och colan i vardagsrummet.
'' This is your mother calling, will you pick it up or not'' Jag tog upp mobilen och tvekade. Sen svepte jag fingret över skärmen för att svara.
- Hej sa jag och gick ut på baksidan.
- Hej, jag trodde inte att du skulle svara sa hon och skrattade till.
- Nej jag kan lägga på om du vill sa jag och hon slutade skratta.
- Nej, jag vill prata med dig.
- Prata på då sa jag och hörde hur dörren öppnades, de var hemma.
- Jag vet att du inte gillar att jag har en ny kille och att jag nu är gravid med hans barn. Men du måste acceptera att jag vill vara lycklig.
- Vänta lite nu! Lycklig? Hur kan du säga så? Du bytar ju kille jämt? Hur kan du vara lycklig och du bytar kille hela tiden? sa jag och kände ilskan blossa upp.
- Jag har alltid varit lycklig men det jag känner för Kalle är något extra.
- Så säger du om alla sa jag och hörde hur hon suckade.
- Ja men jag är lycklig i alla fall.
- Mm eller så är det speciellt för att jag inte är där sa jag och ilskan brände i kroppen.
- Så är det inte älsk..
- KALLA MIG INTE ÄLSKLIG FÖR FAN skrek jag i hennes öra och såg att Jonas hade kommit ut. Han tittade frågade på mig men jag bakade ifrån honom för att visa att jag inte vill bli störd.
- Okej sa hon snabbt. Ilskan gjorde så att tårarna brände bakom ögonlocken.
- Jag vill inte höra om din jävla Kalle eller eran underbara BEBIS sa jag och la på. Jag var så arg att jag inte visste vart jag skulle ta vägen. Jag gick fram till ett träd och slog till det så hårt jag kunde. Smärtan spred sig i handen men det struntade jag i. Jag slog till det igen, igen, igen och igen.
- BECKA SLUTA! skrek Sara och sprang mot mig. Jag slog ytterligare 5 slag på trädet.
- Becka SLUTA FÖR FAN skrek Sara och puttade till mig. Men jag var starkare än henne så jag vinglade inte äns till. Jag slog till trädet en gång till innan jag hörde någon komma springade mot oss. Jag var påväg att slå till det igen men just när jag skulle slå knuffade en muskelös person bort mig ifrån trädet.
- Vad fan gör du! skrek jag och tittade argt på personen.
- Jag hjälper dig sa Jonas och tittade på mina knogar. Jag tittade på dem och drog efter andan. De var helt röda av mitt blod.
- Oh herregud sa Sara och tittade genast bort.
- Kom så går vi in och fixar det sa Jonas och hjälpte mig upp. Jag kunde inte resa mig upp. Mina ben lydde mig inte. Tillslut bärde Jonas upp mig och in i huset. Han la mig på soffan medans han hämtade förstahjälpen lådan. Han fixande om mina sår, tvättade och plåstrade om dem. Jag tittade hela tiden på mina knogar. Jag hade förstört våran filmkväll.
- Jag har förstört hela kvällen sa jag tyst. Sara och Jonas tittade på mig.
- Nej det har du inte! Vi ska ha det bra nu! Glöm det som har hänt och njut av kvällen sa Sara och kramade om mig. Justin skulle ju komma, jag måste ringa honom.
- Justin sa jag och var påväg att resa mig men trycktes ner av Jonas.
- Jag har redan ringt honom och han kommer senare ikväll sa han och log mot mig. Jag slapnade av och sjönk ner i soffan.
- Vilka filmer valde ni? frågade jag och de började skratta.
- Vi har köpt alla Harry Potter filmerna sa Sara och jag tittade på henne.
- JAA! EN NÖRD KVÄLL! Skrek jag och hoppade upp och ner. De skrattade åt mig och vi började kolla på första filmen ''De vise sten''. Vi åt av fruktsalladen och kollade på 2,3 och 4 innan det plingade på dörren. Sara hoppade till men jag var för inne i fjärde filmen så jag inte märkte att de ringde. Robert Pattinson som var med i denna filmen hade just dött och jag grätt.
- Han är för snygg för att dö sa jag och snyftade till. Jonas tittade på mig på och skrattade högt.
- Vadå? sa jag surt men kunde inte hålla mig för skratt. Jag ramlade ner på golvet och då skrattade Jonas ännu mer och jag tog emot med knogarna och smärtan var fruktansvärd.
- AJJJ! Skrek jag och la mig genast på rygg.
- Oh shit! Sa Jonas och reste sig snabbt upp för att hjälpa mig.
- Sara hämta is skrek Jonas till Sara. Han hjälpte mig  upp till soffan igen och jag försökte att kontrollera smärtan. Jag andades lungt in och ut.
- Here sa en manlig röst som jag kände igen. Jonas tog emot isen och jag tittade upp på personen.
- Becka are you okey? frågade Justin med ett oroligt ansiktrutryck.
- Yeah, i'm fine sa jag och andades lungt.
- You don't look fine to me. What have you done? frågade han och tittade på mina knogar.
- I got mad sa jag sakta. Jonas berättade om samtalet med min mamma och han nickade. Han satte sig brevid mig och la sin arm runt mig. Han pussade min panna och jag lutade mitt huvud mot hans axel. Drog in hans doft och kände hans hjärtslg.
- I will miss you sa jag och han på mig med en ledsen min.
- I will miss you more sa han och kysste mig snabbt. Jonas satt ju faktiskt i rummet.
- How, how long will you be... frågade jag men rösten svek mig.
- I will be gone for 2 months sa han och jag drog efter andan. TVÅ månader utan hans leende, hans kyssar, hans ögon och hans underbara skratt.
- Oh var allt jag fick fram. Han kramade om mig och kysste mig. Han läppar brände mot mina och kyssen blev att vildare tills någon harklade sig.
- Uhm guys.. I'm still here and now Sara is in the room too sa Jonas och jag log mot Justins läppar men slet mig ifrån dem.
- Men de är lyckliga okej? sa Sara och Justin tittade frågade på henne.
- What? sa Justin och jag skrattade.
- Nothing sa jag och pressade min läppar mot hans igen.
- When are you leving frågade jag när jag avslutat kyssen.
- On monday sa han och jag kände en krut i magen. 5 dagar kvar med världens underbaraste person. Vi kollade på femte filmen innan alla hade blivit riktigt trötta. Jag och Justin gick upp till mitt rum och Sara upp till sitt. Jonas fick sova i gästrummet. Justin tittade gillade på min tröja och jag skrattade. Hade han inte märkt det förän nu?
- I really like you shirt sa han och flinade stort.
- Well I love it sa jag och gick mot honom. Jag pressade sakta mina läppar mot hans och han besvarade den. Jag undersökte hans mage med mina händer och hans var innan för min tröja. Hans händer smekte min rygg och tryckte mig mot honom. Jag drog av honom tröjan och tittade på hans maga, han tittade roat på mig. Han drog av mina byxor och sen sina egna, vi la oss i sängen. Jag somnade i hans armar och tänkte att vi bara hade 5 dagar kvar tills han skulle vara borta i 2 hela månader. Jag skulle inte överleva det, eller?
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
Här har vi ett LÅNGT kapitel till Emma ;) du frågade efter ett så här har du!
Hoppas att ni tycker om det!
Minst 8 kommentarer för en forsättning! ;)
man får bara skriva en kommentar var (manda <3)

Stay Tuned <3

xxRonja God bless

ps. SNART ÄR DET SOMMARLOV!! :D <3


Kommentarer
Anonym

Skriv mera! :)

2012-06-12 @ 17:17:03
Emma

Emma!? Menar du JAG Emma? Aw isånafall! <3 du skriver så himla bra vill bara läsa mer och mer!

Svar: Ja, jag menade dig Emma! ;)
Ronja Edwardzon

2012-06-15 @ 22:10:21
URL: http://thisgirlemma.blogg.se
Sandraaaa

SKRRRIIIIV EN TILLL

2012-06-15 @ 23:38:25
URL: http://zandizz.blogg.se
À TRUE BELIEBER

Skriv mer nuuuuuuuuuu!!!!!!!<333!!!!!!!

2012-06-16 @ 15:48:40
Julia

bra!

2012-06-16 @ 22:40:54
URL: http://bieb.blogg.se/
alvabieber

Hejjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjjj SKIT BRA FRÅN DIG SKYPE VÄN ;)

2012-06-19 @ 21:30:18
URL: http://alvabieberr.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0