Annything is possible- Kapitel 37

Senast:
 Jag frågade om Sel ville följa med mig. Såklart ville hon de så hon åkte hem för att hämta sina grejer och vi hämtade upp henne.
- This is gonna be so much fun! sa Sel när vi körde mot flygplatsen.
- Yeah I know! That you for coming with me! sa jag och log tacksamt mot henne.
- No need to thank me, thank you. sa hon och log stort mot mig. När vi kom fram tag vi våra väsker och jag betalade resan. Vi gick in och chekade in och gick mot våran gate. Innan vi gick på planet skickade jag iväg ett sms till Justin.
'' I'm going to Burbank now with Sel! :) I miss you so much :* I'll call you when I'm there. Love you <3'' jag tryckte på send och satte mobilen på flygläge. Burbank, California here we come!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
 
Solen var på väg att gå ner när vi klev av flygget. Selena hoppade nästan ut ur plantet och jag skrattade. Hon hade gjort detta förut så jag vet inte vad det är med henne. Hon är så lycklig. Nästan för lycklig. Sel vände sig mot mig och tittade frågande på mig.
- What? frågade hon och log. Jag kom på att jag stod och stirrade på henne med ett smygleende på läpparna.
- Oh I was just wondering.. Who's the guy? frågade jag och tittade frågande på henne.
- What do you mean?
- Your boyfriend? You can't be this happy just cuz you're hanging out with me. sa jag och blinckade.
- Well there's no guy! I'm just happy.
- Okey... Well lets go to the hotel! sa jag och vi sprang för att hämta våra väskor. Men vi hann inte långt innan en stor kille stoppade oss.
- Where are you two going? frågade han med en djup röst.
- To get out bags? sa Sel.
- Oh no, they are already in your car. sa han och nickade menade mot en svart stor bil inte så långt ifrån oss.
- Haha nice sa Sel och log. Jag skrattade och tittade på den stora killen,
- Well You didn't have to do that. sa jag och men log tacksamt mot honom.
- It's my job and I think you're tierd sa han och log. Jag nickade och vi alla gick mot bilen. Den stora killen som hette Kory satte sig där framme och gjorde klar tecken till han som körade. Vi åkte inte särklit långt men jag och Sel satt och tog en massa egobilder på våra mobiler.
- Do you have instagram? frågade hon och jag tittade frågande på henne.
- Whats that? frågad jag.
- Haha it's an app where you can post pics sa hon och visade på sin mobil.
- Do you think I should get an account?
- Eh yeah!? I can help you. sa hon och tog min mobil. Hon laddade ner appen och fixade ett konto.
- Here you go! sa hon och gav mig min mobil. Jag fick såklart välja lösenord och namn själv. Vi tog några bilder till och hon visade hur jag la upp bilder. Hon började följa mig och jag följde såklart tillbaka. Jag skrev på twitter att jag hade skaffat instagram. '' So I just fixed an account on instagram! The name is @BeckaJ ;)'' .
Bilen stannade och jag tittade ut genom fönstret och mötes av en massa kamror och ett stort hotell. Sel suckade för första gången på hela dagen. Jag log mot henne och tog hennes hand.
- Just smile and ignore, that's what I do. sa jag och log.
- Yeah but i hate all the lights.
- I know but try not to hide. They will make something up. Like they always do.
- Okey can i look at you? sa hon och log.
- Haha If you want to!
- Good, lets go. sa hon och öppnade dörren. Cory var ute med våra väskor men nu hade andra killar kommit och hjälpte oss komma in på hotellet. Selena tittade på mig och jag log mot henne.
- Just smile. They need money too you know. sa jag och hon nickade. Hon log och tittade upp.
När vi kom in genom dörrarna var Kory precis backom oss och gick och hämtade våra nycklar.
- here you go. sa han och gav oss varsin nyckel. Vi delade tydligen inte rum...
- Why aren't we sharing room? frågade jag.
- I have no idea but I think you guys are gonna hang out all night anyway. sa han och gick mot hissen. Jag tog min väska innan han hann ta den och följde efter. Sel tog sin och följde efter med ett större leende på läpparna.
Kory tyckte på våning 8 av 10 och dörrarna stängdes. Jag stod och tittade på när siffran ändrares och väntade på 8:an. 6..... 7...... 8! Jag pustade ut och dörrarna öppnades. Jag gick ut och mot mitt rum. Jag tittade på nyckelen eller kortet vad du ni vill kalla det. Det stod 401. Jag tittade på alla dörrarna och på den närmsta dörren stod det 200. jag var ju på fel våning.... kul.
- Uhm I think I'm on the wrong floor sa jag och vände mig mot selena.
- Me too sa hon och vi gick tillbaka till hissen. Kory stod utanför och väntade.
- My bad sa han och vi skrattade. Vi åkte högst upp och hittade våra rum. Jag hade längs bort till vänster och Sel hade rummet rakt över. Jag öppnade dörren och gapade. Jag stod och stirrade på det ovanligt fina hotellrummet. Jag gick in och stängde dörren. Vägarna var mörklila, vågat att måla dem så. Sängöverkasten var lila med små lila och svarta kuddar. Det fanns en tv med en svart soffa med ett litet bord. Ett bord med stolar och ett mysigt litet kök. Det var mörkbruna bänckar och lite blått här och där. Väldigt fint. Jag drog med mig väskan till slängen och slängde av mig skorna. Jag slängde mig i sängen och hörde hur någon knackade. Jag reste mig och öppnade.
- Are you ready for some food? frågade Sel och log. Hon hade bytat till en lätt sommar klänning.
- Oh yeah! Just let me change sa jag och sprang in i rummet. Sel gick ín och stängde dörren. Jag drog på ett par röda jeans och ett vit linne. Jag tog mina vita supras som jag hade letat upp i min väska. Jag tog en midre väska med mobil och pengar.
- Lets go girl! sa jag och slängde igen dörren backom oss.
 
Efter maten hade Sel gått in på sitt rum och jag på mitt. Jag satt på balkongen och tog fram en giutarr som jag hittat i hotellrummet. Jag vet inte varför den var här men jag lånade den.
Jag spelade lite och tittade ut över stranden som var min utsikt. Man kunde inte se solen längre utan vattnet lystest upp av det vackra månskenet. Lusften var mild och småvindpustar smekte min nakna hud. Jag satt på balkongen i bara ett linne. Eller jag hade underkläder men ja. Jag la ifrån mig giutarren och stängde dörrarna. Jag flyttade på alla kuddar och kröp ner. Jag kollade mobilen. 1 meddelande från Justin.
'' Hey babe! I hope you are having fun in burkbank with sel. I'm sorry I haven't called but I just wanted to see if you are okey and that your trip to the hotel was safe. I love you and I miss you so much xx your justin''
jag log och svarade.
'' I'm having so much fun. I'm so sorry I forgot to call you! :O lol but anyways. And the trip was super safe. I miss you more and I love you xx your Becka'', skicka. Jag tog fram laddaren och la den på laddning. När jag låg bekvämt kom jag på att jag måste kissa. Och dra för gradinnerna. Sätta på alrmet. Kolla så att dörren var låst. Jag suckade och började med badrummet.
 
- ÄNTLIGEN! sa jag och la mig i sängen igen. Ett meddelade fån Justin. Jag tog upp mobilen åter igen för att kolla vad han skrivit.
'' It's okey babe! lol ;) I just wanted to know. And I don't think you can miss me more! cuz I miss you the most xx''
jag skrattade och svarade, sa god natt och somnade direkt.
 
- So we have a new guest here! She's a Victoria's Secret model and she's my newest friend, Rebecka Johansson! sa Ellen och jag gick ut. Musik startade och jag dansade lite i mina höga skor. Publiken applåderade, skrek och vislade. Jag log och kramade en av mina idoler, Ellen Degeneres. Vi satte oss och publiken tysnade.
- Hey Rebecka, or should I call you Becka? sa hon och log.
- I like Becka more then Rebecka sa jag ärligt. En av mina agenter hade gått igenom om vad jag fick och inte fick sncka om innan showen.
- Okey Becka, so you're a model for the VS.
- Yes and I have been for almost a year now sa jag och log.
- And how old are you? frågade hon.
- Well I'm turning 17 soon.
- wow! Thats amazing to be that young and to do all this! sa hon och jag nickade.
- Yeah it's a dream come true. And I get to travel all arounf the world and it's just amazing.
- But you miss someone when you're gone right? sa Ellen och Jag skrattade och kände hur kinderna hettade. Tur att de hade sminkat mig ganska mycket.
- And who are you thinking about? frågade jag.
- Well you know. sa hon och blinkade. Publiken jublade, jag tittade på skärmen backom mig och fick mig och Justin kyssas.
- Oh you mean him. Yes I miss him. sa jag och hela publiken sa awww.
- I know it's hard. We had him on the show just a cuple of weeks ago and he missed you.
- Well you have to live with it. He's living his dream and I'm not gonna stop him and I don' think he's gonna stop me for living my dream. sa jag och publiken jublade igen.
- And I have some surprises for you sa hon och tog upp en påse. Hon tog upp en guldig ram med en bild på Justin.
- When you miss him you can just look at this and you won't miss him as much as you do.
Jag skrattade och publiken stämde in. Jag tog emot det och tittade på det.
- Thank you so much!
- no problem. And now we are gonna look at some of your pictures in the magazine seventeen. sa hon och jag tittade skrämt på skärmen. En bild på mig i bikini kom upp. Publiken vislade och vissa skrek.
- Wow sa Ellen och jag skrattade.
- I think you could rock that bikini too. sa jag och hon skrattade.
- Yeah and I did! sa hon och en bild om upp med hennes ansikte på min kropp, publiken skrattade. Vi kollade på några fler bilder innan musik hördes. Jag tittade mot de blåa vägarna som var på väg att öppnas. Jag gapade och min hand flög upp till min mun.
 
Ooh, Ooh..

Across the ocean, across the sea
Startin' to forget the way you look at me now
Over the mountains, across the sky
Need to see your face and need to look in your eyes
Through the storm and, through the clouds
Bumps on the road and upside down now
I know it's hard baby, to sleep at night
Don't you worry

Cause Everything's gonna be alright, ai-ai-ai-aight
Be alright, ai-ai-ai-aight
Through the sorrow,
And the fights
Don't you worry,
Cause everything's gonna Be Alright,ai-ai-ai-aight
Be Alright,ai-ai-ai-aight..
 
Där satt han med en guitarr och sjöng med sin ängla röst i ett par svarta jeans och en grå, röd tröja. Jag  tittade på Ellen som sotd brevid mig hon log och tog min hand. Vi dansade och gick mot Justin. Han la ifrån sig gitarren och Dan forsatte att spela. Justin gick mot mig och sjöng samtidigt. Jag log och han tog min hand. Han tittade in i mina ögon och sjöng. Så nära jag kände hans svala andedräkt mot min kind. Han drog med mig till en stol som stod mitt på golvet. Han forsatte att sjunga och jag tittade bara på honom. Han snurrade runt mig och hans läpppar nudade min kind för en stund innan han fortdatte att sjunga. När låten var slut reste jag mig upp och kramade om honom. Han tog emot den och Ellen log stort och publiken jublande högt.
- Mr. Justin Bieber and his beautiful girlfriend Becka Johansson. sa hon och kameramännen sa att de inte sände längre. Jag pressade mina läppar mot Justins och kramade om honom. Han log och kysste tillbaka. Han pressade sin kropp mot min.
- Get a room! skrek Ellen som var ute i publiken.
Jag la min panna mot hans och andades.
- I think we should go of the stage sa han och jag skrattade. Vi gick hand i hand av scenen och möttes av Selena.
- ah I'm so happy you're finely here Justin. sa Selena.
- You knew all the time!? sa jag och tittade surt på henne.
- Yes! hehe that's way I was so over happy sa hon.
- So did you like the surprise? sa Justin och log.
- Best surprise ever sa jag och pressade åter igen mina läppar mot hans.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JUSTIN!! :D <3
Här har ni ett kapitel som jag började skriva på idag och blev klar idag :P
aja hoppas ni gillar det ;)
Kommentera för mer <3
 
xxRonja <3
 


Kommentarer
Felicia

Bra! :)

2012-11-24 @ 11:15:43
Sara <3

Skit bra! :D jag älskar din novell

2012-11-24 @ 11:16:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0