Annything is possible- kapitel 31

Senast:
- Jo de klart han kan. Ska vi se en film eller något? kanske bada? sa jag och satte mig upp.
- Ja de låter bra. Vi kommer om 10 minuter okej? sa han och jag nickade men kom på att han inte såg mig.
- Ja okej. Ses snart sa jag och la på. Jag satte på min dator och loggade in på twitter. Jag följde några och retweetade några. Jag sökte på Justin Bieber och Justins konto kom upp. Han hade inte skrivit så mycket.
'' @justinbieber: Great to be here in New Yrok! #loveyou'' den tweeten var ganska gammal. Jag retwetade den och skrev en jag själv.
'' I miss you so much... #loveishard'' jag tryckte på tweet och loggade snabbt ut.
* pling plong* jag hoppade till när någon ringde på. Jag log och sprang ner. Tio minuter gick väldigt snabbt. Jag slet upp dörren och mitt leende försvan.
- Hey you'er Rebecka right? so Jasmine med ett elakt leende.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Tankarna flyger runt. Vad hade hänt? Varför hade det hänt? Mitt huvud värkte och jag visste inte vad jag skulle göra. Jonas, vart är Jonas? Min Justin, vart är alla jag älskar? Jag försöker resa mig men det går inte. Vad är felet? Jag ser inget allt är svart. Har jag dött? Kommer jag till himelen nu?
- BECKA!! Skrek någon. Jahop jag är inte död i alla fall. Inte ännu i alla fall...
- Oh herregud vad har du gjort? Jag försökte öppna ögonen så jag kunde se vem det var. Men de var så tunga. Jag försökte och försökte. Jag gav upp. Jag bara låg där helt omedveten om vad som hade hänt eller vad som händer. Det är som om jag in stängd i en låda och inte kan se eller röra mig. Jag hörde röster men kunde inte höra vad de sa. Jag kände händer och röster som skrek! Jag såg ett ljus men jag bara drogs neråt. Jag ville upp till ljuset så jag kunde se Justins ansikte igen eller höra han underbara röst.
 
Jonas perspektiv:
- David what should we do? skrek jag och han bara tittade på Becka. Han reste sig upp och ringde en ambulans.
- Becka vad har du gjort nu? sa jag och försökte väka henne. Jag skakade henne men hon vaknade inte. David kom tillbaka och sa något men jag lyssnade inte på honom jag var helt fokuserad på Becka.
Min bästa vän som jag har varit kär i. Nu gillade jag inte henne på de sättet. Jag hade nog aldrig gjort de.
Sen sprang två män in i rummet och bärde upp Becka på en bår och bar ut henne. Jag sa att jag ska följa med i Ambulansen. Jag hoppade in och tittade på hur de satte in drop på Becka. De kollade pulsen. Jag släppte inte henne med blicken. Sen öppnades dörrarna och männen hoppade ut, drog upp becka och sprang iväg med henne.
- Are you her brother? Boyfriend? frågade en kvinna. Jag hoppade ut ur bilen.
- I'm her best friend sa jag och hon nickade. Hon visade mig till ett väntrum. Jag ringde David och han kom efter en halv timme. Han köpte mat, han åt inte jag. Jag tänkte att jag kanske borde ringa Sara eller Justin.
- David I will be right back sa jag och han nickade. Han hade munen full av mat så han kunde inte svara.
Jag letade upp Saras nummer och ringde henne.
- Jonas vad är det? Är Becka med dig? sa hon, hon lät orolig.
- Ja hon är på ett sätt med mig. sa jag och gick iväg mot en läskautomat.
- Vad menar du?
- Jag kom hem till er och hon låg bara på golvet. Jag vet inte vad som har hänt, men nu är vi på sjukhuset.
- Oh herregud, jag kommer på en gång sa hon och la på. Jag la ner mobilen i min ficka igen. Jag gick tillbaka till David och la huvudet på sned och tittade på mig med hans bruna ögon. Han reste sig upp och kramade om mig. Jag besvarade den och kramade om honom. Han luktade så underbart. Jag ville inte att han skulle släppa mig. Vad händer med mig?
- It's gonna be alrigt säger han lungande och strycker mig över ryggen. Jag avslutade kramen och tittade på honom. Han tittade in i mina ögon och kom närmer mig. Han läppar tryckes mot mina och jag besvarade den underbaraste kyssen någonsin. Vi avslutade kyssen och vi log mot varandra.
- Wow sa jag och han skrattade.
- Yeah wow sa han och vi satte oss i en soffa. Han tog min hand och vi väntade.
 
Jag vaknade av att David väkte mig.
- Jonas? sa en kvinna. Jag satte mig upp och nickade.
- Yes? sa jag och reste mig upp.
- She's awake sa hon och jag sprang efter henne. Jag stannade i dörröppningen och tittade in i rummet. Det var ganska mörkt i rummet men jag kunde se Becka ligga i sängen med ett drop i armen.
- Hej sa jag långsamt. Hon vred huvudet och log stort.
- Hej sa hon. Hon försöket att sätta sig upp.
- Nej ligg ner sa jag och hon la sig ner igen.
- Hur mår du?
- Jag har lite ont i huvudet men anars är de det bra sa hon och log. Jag tittade på hennes huvud och såg en stor bula.
- Vem slog dig? frågade jag och hon ryckte till.
 
Beckas perspektiv:
- Vem slog dig? frågade Jonas. Jag ryckte till och mitt leende försvann. Jasmine hade slagit till mig med ett baseball trä. Vad är hennes problem? Skulle jag berätta vem som hade gjort de?
- Du känner inte personen sa jag lågt.
- Nej men säg.
- Jasmine viskade jag.
- Va? sa han.
- Jasmine viskade jag lite högre.
- Jag hörde fattar bara inte att hon gjorde det!
- Vet du vem de är? frågade jag.
- Ja sa han bara. Jag började tänka på Justin och önskade att han var här nu.
- Har du sagt något till Justin? frågade jag.
- Nej, jag har inte hans nummer sa han sen öppnades dörren och Sara kom in.
- BECKA!! sa hon och sprang fram till mig.
- Jag mår bra sa jag och hon kramade mig försiktigt.
- Vad har hänt? frågade hon och tittade på Jonas. Jag tittade ut genom fönstret. Jag såg en massa människor med skyltar. Jag reste mig upp och drog loss mitt drop.
- Becka va.... började Sara
- Tyst sa jag och gick fram till fönstret. Jag drog undan gardinen helt och log stort. Utanför stod en massa fans med skyltar som det stod : Please get better Becka <3, We love you Becka <3. När de såg mig i fönstret skrek de. Jag skrattade och vinkade, stängde gardinerna igen och vände mig mot Jonas och Sara.
- Vad var det? frågade Sara.
- mina fans sa jag och log.
- Har du fans? frågade hon och gapade.
- Tydligen. sa jag och skrattade åt henne. Jag ville hem till min säng.
 
 
Solen skiner mot min hud. Jag reser mig upp och hoppar i poolen. Vattnet är kallt mot min nu varma hud. Jag simmar tilla andra sidan poolen och flyter upp för att andas. Jag flyter upp så jag liggar på ryggen.
- Hello sexy sa världens underbaraste röst. Jag vände mig om och ler stort.
- JUSTIN! Skriker jag och hoppar upp ut poolen. Jag hoppar upp i hans famn. Mina läppar hittar hans och vi kysser varandra som aldrig förr.
- I have missed you so much sa jag och kysste honom igen.
- I have missed you more sa han och kysste mig åter igen.
Han är äntligen tillbaka. Min Justin <3
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Här har ni nästa kapitel :)
Orkar inte leta upp bilder :P <3
 
Kommentera nu ;) <3
Ps, Jag drar till Italien imorgon så kommer inte skriva ngt nytt på ett tag :)
 
xxRonja god bless <3
 
And GO JUSTIN!!! :D <3


Kommentarer
Ani-Louise

OMB Justin är tillbakaaaaaaa :') <3

Svar: YYYAAYYY! :') <3
Ronja Edwardzon

2012-07-31 @ 11:25:32
URL: http://www.Anilouise.devote.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0