TÄVLING!

Hellu!
Hoppas att ni tycket om mitt senaste kapitel :)
Sen fick jag en ny kommentar från Hanna :) kul att du har börjat läsa min novell <3 och tack

Jag tänkte ha en tävling nu om ni är sugna på det.
Men så här går det till.
Om ni vill vara med i min novell så kan ni mejla mig och skriva:
1. Ditt namn
2. Berätta lite om dig själv (personlighet, utseende och sånt)
3. Intressen
4. Och varför du vill vara med!
Om ni är intresserade kommentera och mejla mig på : [email protected]

Jag väljer en eller flera lyckliga vinnare och jag kommer höra av mig till de personerna! Jag vet inte när den avslutas men mejla mig så ser vi.
Hoppas ni vill vara med!

xxRonja god bless



Kommentarer
Mathilda <3

Jag vill vara med!!!!!!!!!!!

2012-04-19 @ 08:16:42
Cassie Johansson

Jag vill! Jag heter cassie ;) jag har brunt hår mellan långt, jag gillar fotboll, jag har en bra personlig het och är as snäll! Och busig ;)

2012-04-20 @ 13:37:53


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0