Sneak Peek på kapitel 19! :)

'' pip pip''
Jag hade hört det ljudet i flera timmar nu. Jag tittade på pappa med tårfyllda ögon.
- Do you want annything to eat? frågade Johanna för tredje gången.
- No thanks sa jag och kännde tårarna bränna backom ögonlocken. Jag önskar att Justin var här med mig.
- But you have to eat, can I bring something up to you then? frågade hon och jag suckade.
- Yeah sure. sa jag bara och la mig ner i soffan.
- Okey see you soon sa hon och gick igen. Jag tittade på klockan den var nu 8.15 am. Jag hade varit här i 10 timmar nu.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Bara så att ni vet kommer jag inte sprida runt att jag har släppt ett nytt kapitel vill ni ha reda på att jag har släpp ett nytt får ni helt enkelt ta och gilla min sida på facebook!
onelesslonelygirljustin.blogg.se

Och det värkar inte som om någon vill vara med i tävlingen, men det är ju upp till er :P

I alla fall ha en bra helg!

Btw Justin och One direction kommer vara på min födelsedags tårta!!!! :D <3

xxRonja god bless


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0