Fullt!

Hellu!
Jag kommer nog inte hinna skriva ngt kapitel i veckan... Jag har prov imon så kunde inte skriva idag.. Sen har jag prov på torsdag plus att jag ska va med en kompis imon. Sen efter skolan på torsdag ska jag på ngt möta eftersom jag så åka till Stockholm! Sen på fredag ska min klass ha ett disco för F,1 och 2. Och i helgen ska jag och mina systrar till våran farmor.. Haha och när jag kommer hem från farmor måste jag träna på eng glosorna..
Så min vecka är ganska full just nu! Men jag ska försöka skriva så mkt jag kan! Snälla sluta inte läsa min novell! Förlåt att jag är dålig på att uppdatera men jag ska försöka bli bättre :)

Love you! :*
God bless xxRonja



Kommentarer
Anonym

Fullt upp märker jag. Härligt va?

2012-04-11 @ 16:50:45


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0