Annything is possible- kapitel 23

Senast:
- Can I take a picture whit you too frågade hon och tittade på mig. Jag stelnade till och tittade på Justin sen på tjejen.
- ehm yeah sa jag och ställde mig brevid henne. Jag gav Justin hennes mobil så han kunde ta ett kort på oss. Jag log och kramade om henne. När Justin tagit kortet skrev han sin autograf och jag skrev min. När hon gick ut satte vi oss igen.
- You got some fans? frågade han och jag skrattade.
- I don't got fans sa jag.
- Well it seems so sa han och log.
- Well I don't know sa jag. Sen öppnades dörren och en kille kom in. Jag stelnade till när jag såg vem det var. Jobbade han här? När han såg att det var jag hån log han. Jag fick rysningar och tittade på Justin som tittade frågande på mig.
- Hello Becka sa han och jag kände mig spyfärdig. Hur visste han mitt namn, jag minns inte att jag nämt det för honom.
- Hey hampus sa jag och han log tills han såg Justin.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
  
- So you're seriously dating him? Frågade Hampus och hån log mot mig.
- What do you want? frågade jag och reste mig upp.
- I want to know why you are dating him. sa han när han sa det sista tittade han på Justin.
- But I don't have to tell you anything. sa jag och kollde surt på honom.
- You will tell me what I want to know sa han och tog ett steg närmre mig. Justin reste sig upp och ställde sig emellan mig och Hampus. Hampus bakade ett steg och jag ställde mig på Justins högra sida. Jag tog hans hand och tittade på Justin.
- You wanna go somewhere else? frågade han mig.
- Yeah sa jag och tog min väska. Justin hämtade sina grejer och jag tittade på Hampus, han glode på mig.
- You can't leave sa han. Jag stirrade på honom och gick fram till honom.
- Watch me sa jag och tog Justins hand och puttade till honom så jag kunde komma förbi. Han stod kvar och stirrade som ett fån efter oss. Han är en idiot...
Jag och Justin åkte till en annan resturag. Vi åt utan att bli störda av några fans. När vi var klara tog jag upp min plånbok och servitören kollade konstigt på mig.
- Miss? The man over here has already paid. sa hon och peckade mot Justin som log oskyldigt. Jag tittade surt på honom och reste mig upp. Sen gick jag fram till Justin.
- You don't have to pay everything for me. sa jag och tittade på hans fylliga läppar.
- But I want to sa han och la sin hand under min haka. Han lyfte upp mitt huvud så jag tittade rakt in i hans ögon. Han höll kvar blicken och var just på väg att kyssa mig när vi hörde klickade. Jag backade undan och tittad mig runt. Utanför ståd en klunga av papz. Jag tittade på Justin som kollade på mig. Jag log och han gick fram till mig. Sen gick han fram till en servitör.
- Is there a backdoor or something so we can sneak out? frågade Justin henne och hon nickade. Hon visade oss till en dörr och vi gick ut. Vi smög bakom alla människorna som stod framför bilen. Men när Justin låste upp bilen vände alla sig genast om. Jag skrattade till och skyndade mig in i bilen. Justin och jag skrattade och han startade bilen. Alla började springa efter bilen men vi körde snart ifrån dem.
Vi var inte på väg hem till mig i alla fall.
- Justin where are we goning? frågade jag och tittade misstänksamt på honom.
- We are goning to my place sa han och tittade på mig snabbt innan han vände blicken mot vägen. Jag skulle hem till justin. Men jag hade ju varit där förut men nu kändes det mer speciellt.
- My mom wants to meet you sa han och jag log. Jag hade ju träffat henne men det var ju bara på en av Justins konserter. Och då var vi ju inte tillsamans. Han svängde in till sitt hus och stängade av bilen. Jag öppnade min dörr och hoppade ut. Jag svajade till men återfann balansen. Justin tittade frågande på mig.
- I'm a little clumsy, okey? sa jag och han började skratta. Han tog min hand och ledde mig mot dörren. Han öppnade den och vi gick in.
- Mom we are home skrek han och tog av sig sina skor. Jag böjde mig ner för att ta av mig skorna men tappade balansen så jag hamnade på rumpan.
- AAJJJ som in i ******** skrek jag och hörde hur någon skrattade. Jag tittade upp och mötte Christians bruna ögon.
- haha I don't understand what you just said but I think it hurts. skrattade chirs. Jag reste mig upp och puttade honom. Han ramlade men tog tag i min arm så jag följde med i fallet.
- Hahaha skrattade jag och Justin bara tittade på oss. Jag reste mig upp och kysste Justin på kinden.
Han log och tittade på Chris som tittade på sin fot. Han hade inte sett kyssen. Är det bra eller dåligt?
- What's up brow? I did not know that you ware coming sa Justin och kramade om honom.
- Well it was our mothers ide. svarade han och log mot Justin sen mot mig.
- Well I think that was a wonderful ide sa Jutsin och skrattade. Jag skrattade och kramade om chris.
- Is Catlin whit you? frågade jag Chris.
- No, she could not come. She has a big test coming up so she had to study. sa han med en lesden min.
- Oh, so how long are stying? frågade jag.
- Hmm, I think I can sty to wesday sa han. 4 dagar, med två killar. Heregud, jag kom på att jag hade tagit Selenas nummer. Hon kanske ville shoppa någon gång i veckan. Om jag var med henne skulle ju killarna få vara lite själva.
- I'm just goning to call Selena. sa jag och gick ut igen. Jag tryckte på Selenas nummer och singnalerna gick fram.
- Hello svarade Selena.
- Hey sel it's Becka. sa jag.
- Oh hey Becka, how are you? frågade hon.
- Haha I'm fine, what about you? frågade jag och log för mig själv.
- Well I'm fine.
- Well we talkt about shopping last time, and well do you have time for that tomorrow? frågade jag.
- Tomorrow? Yeah I think so. So I pick you up about 12? frågade hon. 
- Great, yeah okey. See you then sa jag.
- yeah see ya sa hon och vi la på. Jag log och gick in i huset igen. Justin och Chris var borta...
Jag tog av mig mina skor denna gången utan att rammla. Jag gick in i huset och såg Pattie laga mat i köket. - Can I halp you whit annything? frågade jag henne och hon hoppade till, hon vände sig om och log.
- Yeah if you want to sa hon och peckade mot tallrikar som stod på diskbänken. Jag nickade och gick mot dem. Jag tog tag i fyra stycken. Jag duckade fram allt och hjälpte Pattie med grönsakerna. Sen var det klart.
- Dinner skrek Pattie. Jag var inte så hungrig eftersom jag precis ätit men det var ju lasange.
- Where is the restroom? frågade jag och pattie peckade mot korridoren.
- Just follow the hallway and turn right. sa hon och log.
- Okey thanks. sa jag och gick åt det hållet hon sakt. Jag gjorde det jag skulle och tvättade händerna. Jag lät bli i att kolla mig i speglen. Jag gick ut igen och in i köket. Chis och Justin höll på att ta mat och Pattie var inte kvar i rummet. 
- Hey where did you go? frågade Justin när jag satte mig brevid honom.
- I called Selena sa jag och tag lite lasange.
- Yeah thats right. So what did she say?
- We are goning shoping tomorrow so you two can be alone.
- thanks but I have to work tomorrow, but you can come whit if you want to! sa han och tittade på Chris som stoppade in en stor bit lansange i munnen.
- Yeah Ofc I want to sa han så gott han kunde med alla mat i munnen. Han tappade ut en del av maten han hade i munnen när han pratade. Jag fick ett skratta anfall och Justins stämde in. Jag ramlade av min stol vilket bara gjorde så att jag skarttade ännu mer. Nu hade Chris svalt allt och skrattade också.
- Kids sa Pattie när hon kom in i rummet. Hon tittade på oss och skakade på huvudet.
Jag slutade skratta och reste mig upp. Justin hade börjat äta, och Chris tog en ny bit lasange.
- So what are you going to do tomorrow? frågade jag justin.
- Just record some music. sa han och log. Jag undrar om Justin sakt till Chris att vi typ är tillsammans. Jag måste fråga honom det idag. Skulle jag sova här eller ska jag åka hem nu när Chris är här.
- Becka are you staying here to night? frågade Pattie och log mot mig.
- Yes if it's okey for you to have three teenagers in the house. sa jag och log tillbaka.
- Yes it's okey I'm not going to be home to night but I will come back after lunch tomorrow sa hon.
- where are you gonig mom? frågade Justin.
- I'm going to a friend of mine sa hon och gick fram till Justin. Hon kramade om honom och sa hejdå innan hon åkte. Vi åt upp och duckade av. Sen gick vi ut för att hyra filmer och köpa godis.
Justin valde en film, Chirs en och jag en. Jag tog inte så mycket godis. Men Chris tog hur mycket som helst. Justin köpte en påse chips istället för godis. Sen betalade vi och gick ut. När vi kom ut stod några tjejer och tog kort på oss. Justin tittade på dem och de skrek till. Jag kunde inte hålla mig för skratt. Jag skrttade så tyst jag kunde. Jag gick till Chris och Justin gick fram till tjejerna.
- So what happend between you and Justin when I was gone? frågade han och puttade till mig.
- Nothing sa jag och puttade tillbaka. Jag försökte att inte visa en rosa färgen som spred sig på mina kinder.
- OOHHHHH!! sa han lite väl högt kanske, för andra kunde som fans i butiken tittade konstigt på honom. Justin vände sig inte om men jag kunde höra honom skratta till. En av tjejerna såg mig och jag kände igen henne. Det var hon som hade slagit mig. Hon tittade på mig och gick fram till mig.
- Chris you know that I was in the hospital right?
- Yeah, one of Justins fans hit you sa han och nickade.
- well she is right over there sa jag och nickade till med huvudet. Hon gick långsamt men var snart framme.
- I'm here this time sa han och jag tittade osäkert på honom. Hon kom fram till oss och tittade på Chris.
Jag tittade frågande på henne och hon log osäkert.
- I don't know what to say to make you forgive me. sa hon och hon såg faktisk ledsen ut.
- Mabye a sorry?
- I'm so so so so Sorry sa hon och tårar fyllde hennes ögon.
- It's okey. sa jag och drog henne intill mig. Jag kramade om henne. Jag kände hur min axel blev blött.
- Do you want to meet me some time? We can go take a coffee? frågade jag och hon tittade på mig. Hon ångrade faktisk det hon hade gjort. Hon studerade mina ögon och nickade.
- I would love to sa hon och kramade mig en gång till innan hon släppte taget.
- Can I get your number? frågade jag och log.
- Yeah sure sa hon och jag räckte henne min mobil, hon gav tillbaka den och log.
- I see you sometime and agin I'm so sorry! sa hon och backade mot de andra tjejerna.
- Yeah I see you sa jag och log. Jag vände mig mot Chris.
- You are to nice sa han och skrattade.
- well nice is my middelname sa jag och blinkade mot honom. Sen hörde jag fotsteg som kom mot oss.
- Becka? sa någon och jag vände mig om. Där stod ett antal tjejer.
- Yeah? sa jag frågande.
- Can we have your autograf? frågade de och jag nickade stelt. Jag fattar fortfarnade inte varför de ville ha den...
- Oh My Bieber pep en tjej när hon fick min autograf.
- I just have to ask you girls something.
- Okey ask us annything. sa de.
- Why do you want my auto? I mean I'm not a singer/dancer/actor? So why? sa jag och de sprak upp i ett leende.
- We know that you can sing and that you are an amazing dancer. And I would not be suprised if you can act to. sa en tjej som var runt 8 kanske. Jag log mor henne.
- How do you know that I can sing? frågade jag och tänkte efter. Jag hade aldrig sjungt för någon annan än mina närmaste vänner.
- Justin posted a clip of you when you were singing. sa en annan tjej. Hon var kanske log och hon hade brunt hår.
- He did what? sa jag och tittade surt mot Justins håll. Alla började skratta.
- I'm so gonna kill him sa jag och gick mot honom. Jag hoppade upp på hans rygg och han skrek till.
- A bird told me that you posted a video of me when I was singing. sa jag och alla tjejerna skrattade åt oss.
- Well you are really good sa han och tog tag i mina ben. Jag satt på justins rygg mit på en parkering som var fylld av tjejer. Han började gå mot bilen.
- Justin I'm not that good. sa jag och han släppte ner mig. Jag tittade på honom och han log. Han gick närmre mig. Han var nära på att kyssa mig. Vad gör han? Jag kramade honom istället.
- Your fans are here? thay can see us sa jag och han släppte mig.
- I don't care.
- But I do. What if they leave you, beacuse of me? sa jag och han suckade.
- Okey you are right, I'm sorry.
- You don't have to say sorry when you haven't done annything wrong.
- Okey. sa han och tittade på något backom mig.
- So are you redy to go? frågade Chris.
- Yepp lets goooo! sa Justin och tittade på mig. Vi gick till bilen och körde hem till Justin. Jag loggade in på twitter och skrev: '' meet some fans. haha you heard me right I got fans xD <3 Love you!'' och
'' Next up- MOVIE NIGHT!! #SWAG ''
-----------------------------------------------------------------------------------------------------
förlåt för dålig uppdatering... :(
Men här har ni kapitel 23 :)

xxRonja god bless you <3

ps. Om exakt en månad kommer BELIEVE ut!! :D OMG <33


Kommentarer
Manda

Grymt bra kapitel satt som fängslad!! <33

2012-05-22 @ 12:04:56


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0