Annything is possible- Kapitel 29

Senast:
- When are you leving frågade jag när jag avslutat kyssen.
- On monday sa han och jag kände en knut i magen. 5 dagar kvar med världens underbaraste person. Vi kollade på femte filmen innan alla hade blivit riktigt trötta. Jag och Justin gick upp till mitt rum och Sara upp till sitt. Jonas fick sova i gästrummet. Justin tittade gillade på min tröja och jag skrattade. Hade han inte märkt det förän nu?
- I really like you shirt sa han och flinade stort.
- Well I love it sa jag och gick mot honom. Jag pressade sakta mina läppar mot hans och han besvarade den. Jag undersökte hans mage med mina händer och hans var innan för min tröja. Hans händer smekte min rygg och tryckte mig mot honom. Jag drog av honom tröjan och tittade på hans maga, han tittade roat på mig. Han drog av mina byxor och sen sina egna, vi la oss i sängen. Jag somnade i hans armar och tänkte att vi bara hade 5 dagar kvar tills han skulle vara borta i 2 hela månader. Jag skulle inte överleva det, eller?
------------------------------------------------------------------------------------------------------
      
Vi skulle precis äte frukost när min mobil ringde. Jag såg att det var Evelina så jag gick genast undan. Jag sprang upp för trappan och in på mitt rum. Jag kände de frågade blickarna i ryggen. Jag svarade och andades långsamt.
- Hey Rebecka it's Evelina sa Evelina.
- Oh hi sa jag.
- I was calling just to tell that you got the job sa hon och jag fick hålla mig för att inte skrika.
- Are you serious? sa jag och hoppade upp och ner.
- I'm serious. Your first shooting is on Thursday sa hon.
- Okey where is it? frågade jag.
- You will get all the information on monday. sa hon.
- Okey so I see you around sa jag och log stort för mig själv.
- Yeah I see you. sa hon och vi sa hej då och la på. Jag gick ner till de andra som satt och åt frukost. När jag kom ner kolla alla på mig.
- Vem var det frågade Jonas, jag bara log och gick fram till Justin. Han tittade frågande på mig och log.
- What? frågade han och jag skrattade.
- I got the job sa jag och han sken upp och kysste mig. Sara drog efter andan sen hörde jag hur hon reste sig upp. Jag tittade försiktigt åt hennes håll utan att avbryta kyssen. Hon hoppade upp och ner och Jonas såg ut som ett frågetecken. Justin avslutade kyssen och han såg att Sara var alldesdes till sig.
- So what job is it? frågade han.
- Yeah what job? frågade Jonas.
- I'm now a model for Victoria Seacret sa jag och log stort. Sara skrek till och gick fram till mig och kramade om mig.
- That's amazing sa Sara och släpte mig. Jag tittade på Justin som bara satt och tittade på mig.
- Justin how are you? frågade jag och han ryckte tiill.
- Oh sorry! I did not know that you were so hot sa han och tittade generat på mig men blinckade med ena ögat.
- Oh no I guess you didn't know that. sa jag och skrattade.
- I mean how would I know sa han och tittade på mig med ett avslöjande leende. Jag bara tittade på honom tills det ringde på dörren. Jag ryckte till och Sara sprang för att öppna dörren. Jag vände blicken mot Justin igen och han stod och tänkte på något. Sen tittade ha på mig med världens största leende.
- Oh no sa jag och suckade. Vad hade han kommit på nu.
- What? sa han och kollade oskyldigt på mig.
- What are you planing now frågade jag och han skrattade och kysste mig snabbt på munnen.
- You will see sa han och jag bara skakade på huvudet med ett leende. Sen kom Sara tillbaka med en tjej. Hon var otroligt vacker och jag kännde gensat igen henne.
- Cassie? sa jag och hon gick fram och kramade mig. Justin tittade överaskat på henne, men sen tittade han inte äns på henne. Jonas tittade lite intressat på henne men tog sedan upp sin mobil för att svara på ett samtal.
- What are you doing here? frågade jag när hon släppte mig.
- I just wanted to see you again and say congratulations to you because you got the job. sa hon och log ett sött leende.
- Aw well it's nice meeting you again sa jag och log. Hon tittade på Justin och tittade sedan frågade på mig.
- Oh this is Justin, Justin this is Cassie sa jag och de tog i hand.
- Nice to meet you sa Justin och hon bara strålade av glädje. Justin log och då log hon ännu större.
- Nice to meet you too sa hon och det kändes som om jag inte var kvar i rummet. Jag tittade på Justin som bara tittade in i hennes ögon och hur hon blev lite röd om kinderna. Vad händer? Jag känner hur det bräner till i hjärtat och jag går ut ur rummet. Jonas hade precis lagt på och han kom nu mot mig.
- Vad är det? frågade han.
- Hur vet du att det är något? frågade jag.
- Jag känner dig och jag ser på dig att du är arg eller ledsen sa han och jag tittade ner i golvet.
- Gå in i köket så ser du vad det är sa jag och var påväg att gå men Jonas tog tag i min arm.
- Justin vill inte ha henne sa han. Jag tittade på honom och nickade, men jag trodde inte på honom. Jag vet inte vad jag ska tro. Jag gick upp på mitt rum och satte mig vid datorn. Jag loggade in på twitter och kollade vad Justin hade skrivit.
''@justinbieber: You are the one for me '' hade han skrivit och jag log. Men när jag skulle retweeta den så hade han tagit bort tweeten. Han hade tydligen får en massa frågor. Jag suckade och loggade ut. Jag tog på mig en snygg bikini och en vit hålig tröja med ett par snygga shorts. Jag ville åka till stranden, jag struntade i vad som hände där nere. Jag gick ner med en väska packade med en bok, solkräm och hörlurar. Handduken hängde där nere så jag gick ner och hämtade den. Sen gick jag in i köket.
- I'm going to the beatch sa jag och tittade inte äns på Justin men jag kände hans blick.
- Okey sa Sara och tittade frågade på mig.
- I'm coming with you sa Jonas och reste sig upp.
- Okey go and get you stuff sa jag och tittade på Jonas.
- Becka vad är det? frågade Sara och reste sig upp.
- Har du inte ögon eller? sa jag och nickade mot Justins håll. Jag lätt säkert väldigt arg för hon ryckte till.
- Jag har ögon men han puttade bort henne innan när hon klängde på honom sa hon och såg ledsen ut.
- Han vill inte ha någon annan än dig sa hon och jag tittade på henne igen.
- Becka I have to go now sa Cassie jag vände mig långsamt mot henne.
- Okey. see you later sa jag och gick mot dörren.
- What were you guys talking about? hörde jag Justin fråga. Sen hörde jag inte mer för jag hade gått ut. Jag hämtade min cykel och väntade på Jonas. Jag väntade inte så länge förän han sprang ut ifrån dörren. Han hade ett linne på sig och ett par badshorts. Han hade såklart bara en handduk under armen.
- Ska vi cykla? frågade han. Juste han hade ju ingen cykel här.
- Ja du kan ju låna Saras? sa jag och skrattade.
- Eller så han vi ta min bil sa Sara som nu hade kommit ut med Justin och Cassie.
- Ska du också följa med eller? frågade jag och tittade rakt på henne.
-  Ja vi sa följa med sa hon och tittade menade på mig.
- Okey men alla får in plats i en bil.
- Justin har en egen bil och det har Cassie också.
- Okej, då kan de ju åka och hämta badkläder sa jag och tittade lite snabbt på Justin. Han såg väldigt förvirrade ut.
- Ja sa hon bara och började prata med Justin och Cassie.
- Men Cassie ska jobba så hon kan inte följa med. sa hon och jag kände mig genast lite gladare.
- Men vi ses där sa jag och cyklade iväg. Jag ville inte sitta i en bil. Jag cyklade förbi en massa killar utan tröja. Jag tittade lite småt på dem men tänkte bara på Justin. Jag kan inte vara arg på honom. Jag parkerade cyklen och gick ner mot vattnet. Jag la min hadduk och väska cirka 8 meter ifrån vattnet. Jag tog av mig min tröja och shortsen och la mig på handduken. Jag kände många blickar och kollade mig omkring. Alla tittade på mig. Jag gömde mig bakom min bok. Jag hörde hur några killar pratade med varandra.
- Yo man go talk to her sa någon. Sen hörde jag hur någon gick mot mig.
- Ehm Hey there sa en mörk stämma. Jag tittade upp ifrån min bok och möttes av ett strålande leende och ett par nyfikna bruna ögon.
- Hey sa jag och satte mig upp. Jag väntade på att han skulle fortsätta men han bara stirrade på mig. Jag suckade och reste mig upp. Han var ungefär 10 centimeter längre än mig.
- What do you want? frågade jag och han tittade på mig innan han öppnade munnen och stängde den igen.
- I'm having a party tonigt sa han och tittade på hela mig.
- Yeah okey sa jag och blev äcklad av hans blickar.
- You wanna come? frågade han och blinckade mot mig.
- If I wanna go to your party? hmm no sa jag och han tittade förvånad på mig.
- You can bring your model frineds with you sa han och drog mig närmre sig. Jag försökte att putta bort honom men han hade fått ett bra grepp om mig.
- I will not go to your stupied party! And let me go your perve sa jag och han bara log.
- You will come to my party and you will be my toy sa han och drog en hand över min rumpa. Jag kände hur det hög till i min mage.
- I will never be you toy sa jag arg.
- oh what did you say sa han och skrattade.
- What are you going to do? frågade han och kysste mig. Jag nockade honom och slog till honom mellan benen. Han vacklade till av förvårning och ramlade av smärta. Jag log och gick fram till honom.
- Don't ever do that to a girl sa jag och klappade honom på käften. Han nickade och jag skrattade. Han kompisar sprang fram till honom och tittade intresserat på mig.
- Oh I already like you sa en kille och killarna höll med Jag fnös och packade ihop mina grejer. Jag gick tillbaka till min cykel och satte på mig shortsen och tröjan igen. Jag kände mig spyfärdig. Deras blickar, deras flin. Jag rös och satte mig ner på en bänk som fanns i närheten. Jag hörde en massa tjejer som skrek och vände huvudet. Där kom Justin utan tröja och med en handduk över axlen. Han log stort när han såg mig och gick genast fram till mig. Han drog in mig i kram och jag besvarade den med ett leende. Jag var inte arg längre. Jag kände hur jag blev var i magen och bara njöt av hans närhet.
- Hey beautiful viskade han i mitt öra, jag rös till.
- Hey sexy sa jag och han log. Jag tittade på han läppar, jag ville verkligen kyssa honom men jag kontrollerade mig själv.
- What is it? frågade han. Han hade tydligen sett att jag fortfarande var äcklad.
- Some guy just did som things.. sa jag långsamt och backade ur hans famn.
- Lika what? frågade han och nu tittade han oroligt på mig.
- He wanted me to be his toy sa jag och tittade ner på mina fötter.
- He did what? skrak Justins nästan. Jag visste att han skulle bli arg men kanske inte så arg.
- Justin calm down! sa jag och tittade på honom.
- I'm gonna kill him! sa han och tittade på mig med en blixtrande ögon.
- No you are not gonna kill anybody! You hear me? sa jag och la min han på hans kind. Han slapnade av lite men hans ögon blixtrade fortfarande.
- Okey sa han bara men jag var inte helt övertygad.
- Now lets go sa jag bara och puttade till honom. Han nickade bara till och tog min hand. Jag reagerade inte först men sen kom jag på att en massa fans stod backom oss.
- Justin you really wanna do this? frågade jag och tittade på våra händer.
- Yeah, I dont wanna hide any more sa han och vände sig mot mig. Jag vände bara huvudet och han tryckte sina läppar mot min och jag kände hur värmen i magen spred sig. Han avslutade kyssen och log stort mot mig. Jag log och vände blicken rakt fram. Där stod en fotograf med en stor kamera. Han hade fått med de på bild. Justin såg honom också men bryde sig inte. Han tog min hand och vi började gå därifrån. När jag kom på.
- Where is Sara and Jonas frågade jag och Justin bara log.
- They neede to do something sa han och jag nickade. Vi gick till en liten avlägsen plats. Jag tog av mig tröjan och shortsen. Jag puttade till Justin så han ramlade sen sprang jag ut i vattnet. Han var inte långt backom mig för jag kunde höra när han plastade i vattnet. Ett par starka armar tog tag i mig. Jag vände mig om och han stod väldigt nära. Han tittade mig djupt i ögonen och jag försvann. Han kysste mig och jag la mina armar runt hans hals. Han lyfte upp mig så han hade sina händer under mina lår. Han händer brände och jag kände att någon kollade på oss. Men jag struntade totalt i det. Jag hade världens bästa kille. Våra tungor möttes och kyssen blev mer passonerad. Jag kände att jag ramlade backlänges.
- ahh! skrek jag och slog i vatten ytan med Justin över mig. Vi hade ramlat.
- haha! ops sa han och hjälpte mig upp. Jag tittade på honom och log. Jag tog hans hand och drog ner honom i vattnet igen. Jag hann inte resa mig upp förän han ryckte ner mig igen. Jag vände mig om och kysste honom snabbt innan jag kom loss och sprang mot stranade. Han hade haft sin balans i greppet så han ramla backlänges ner i vattnet igen. När jag kom upp på stranden la jag mig på min handduk och tittade ut mot vattnet. Vart var Justin? Jag såg honom inte. Jag reste mig upp igen och spanade ut över vattnet.
- Got ya' sa någon och tog tag om min midja. Jag tittade upp och log.
- Yeah you got me sa jag och kysste hans kind. Han log och tog upp sin handduk.
- Well now I can see why you got that jobb sa han och studerade mig från top till tå. Jag kände jag blev helt röd i ansiktet.
- Haha sa jag bara och tog upp min handduk. Jag torkade mig och satte på mig mina kläder igen. Justin drog en turkos tröja över huvudet och tog upp sin handduk.
- Shell we go? frågade han och tog min hand. Jag nickade och vi gick mot hans bil.
- But my bike sa jag och tittade på den när vi gick förbi den.
- We will get it later sa han bara och vi fortsatte att gå.
 
Jag var helt utmattad. När vi kom hem var inte Sara eller Jonas hemma. Jag och Justin hade gjort köttbullar och makaroner. Sen hade vi badat i poolen och solat. Jag hade haft en ganska bra dag idag, förutom bråket i morse eller det var inte direkt ett bråk men ändå. Nu låg jag i soffan med mitt huvud i Justins knä. Han hade satt på någon film som jag inte kollade på. Jag måste fråga.
- Justin do you know what Jacka means? fråga jag och han skrattade.
- Yeah, it's you and me sa han och kysste min panna. Jag kollade förvirrat på honom.
- What?
- My fans and hm your ''fans'' is calling us Jacka. Cuz your name is Becka and if you put a J in it and take away the B. Well then it  becomes Jacka.
- Oh okey sa jag och reste mig upp. Jag tog fram min dator som jag hade tagit ner. Jag loggade in på twitter och spärrade upp ögonen.
- uhm Justin? sa jag och han tittade på skärmen.
- Well now it's official sa han och kysste mig innan han började tittade på filmen igen. Jag kollade komentarena på en bild. Det var en bild på Justin och mig när han kysste mig när vi var påväg mot stranden. Jag hade ju sett en fotograf men jag visste inte att bilderna spreds så snabbt. Jag ångrade inte att jag kollade på dem. Men jag hade fått en massa haters. Alla mina så kallade fans försvarade mig förfult. Jag tryckte på tweet och skrev en komentar.
'' I'm not taking your Justin away from you! I love him and I will not ever hurt or change him! #muchlove Becka'' Jag skickade den och fick snabbt över 100 retweets. Jag log och kollade inte vad de hade svarat. Jag följde några som hade retweetat den och loggade sen ut. Nu var det officielt. Jag och Justin var ett par och ungefär hela världen visste om det. Känn ingen press? Nej, nej.
----------------------------------------------------------------------------------------------------------
Har har ni KAPITEL 29!! :D
Hoppas ni tycker om de!
Det tog tid för att jag väntade på 8 komentarer med det fick jag aldrig... Men jag är snäll så här har nu nästa kapitel också! Bara så att ni vet ler jag varje gång jag läser en kommenter eller ser att jag har fått en ny!
Ni är så snälla :D
Skriv vad ni tycker och ha ett bra sommarlov! ;)
Kan vi nå 8 komentarer denna gången? :P
 
xxRonja god bless
Trackback
RSS 2.0