Annything is possible- kapitel 7

Senast:
 - My ladie! sa han och blinckade åt mig. Jag blev röd i ansiktet.
- Thank you sa jag och hoppade ut ur bilen. Jag gick i mot dörren med Justin i hällarna. Sen stanade jag och vände mig om mot honom.
- I had so much fun today sa jag och log.
- Yeah me too! we have to do it agin somtime sa han och tittade in i mina ögon sen lutade han sig mot mig och.....
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------  
kramade mig. Jag drog in hans undebara lukt (hahaha random) och tänkte sen på alla tjejerna som varit på flygplatsen.
- Justin är det något jag behöver vet om dig? frågade jag och tittade undrande på honom.
- äh kanska. Vad menare du? frågade han och tittade på mig.
- Alltså det var en massa tjejer på flygplatsen och de blev typ galna när de fick se dig.. sa jag och tittade ner på mina skor.
- Ja alltså... Om du googlar mitt namn så kommer du antagligen fatta sa han och blinckade åt mig.
- Varför kan du inte bara säga det till mig? frågade jag och tittade på honom med en ireterrad minn.
- Jo det kan jag ju. Jag är liksom Justin Bieber, jag är världens största popstjärna. Och tjejerna på flygplatsen är mina fans som kallar sig för beliebers. sa han och tittade ner på sina skor. Då kom jag ihåg tröjan som tjejen hade haft på sig på flygplatsen. Det stod ju Belieber på den! Justin Bieber ifrån radion som sjöng One less lonely girl...
- Säg något?! sa han och avbröt mina tankar.
- Ähm ja.. vad ska jag säga? frågade jag. F*n vad dum jag är..

Justins perspektiv:
Hon bara stod där och såg hur snygg ut som helst. Jag ville att hon skulle säga något jag hade ju precis berättat att jag var känd...
- Säg något?! sa jag, jag såg att hon ryckte till hon hade tänkt på något.
- ähm ja.. vad ska jag säga? frågade hon.
- Jag vet inte, men om du inte vill träffa mig igen så fattar jag. sa jag för att jag vet vad som händer med tjejer som syns med mig. dödshot...
- Jo det klart varför skulle inte vilja det? frågade hon och kollade konstigt på mig.
- Alltså om jag syns med en tjej även om jag inte är tillsamans med tjejen så skickar mina fans dödshot till henne. sa jag osäkert och kände att hon tittade på  mig så jag möte hennes blick.
- Okej, men om vi vill vara vänner tycker jag vi ska vara det sa hon och log mot mig. Jag log tillbaka.
- Bra sa jag och kramade henne igen. Hon luktade undebart sen sa vi hejdå. Hon gick in och jag gick i mot min bil och körde hem.
- Mamma jag är hemma sa jag när jag kom inanför dörren.
- Vart har du varit gubben? frågade hon och kom fram till mig.
- Jag var ute med en kompis sa jag och gick in i köket för att packa upp grejerna.
- Jaha jag ser att ni åt så då är du inte särskilt hungrig nu då. sa hon och hjälpte mig med det sista.
- Nej inte direkt men jag är trött så jag går och lägger mig nu sa jag och gav henne en kram innan jag gick upp till mit rum och slängde mig på sängen. Jag somnade snabbt....

Beckas perspektiv:
så fort jag kom innan för dörren som Sara med en massa fråger. Jag svarde på några av dem, sen berättade jag och det som Justin sakt till mig om hans fans och dödshoten. Hon tyckte att vi skulle vara förskiktiga men fortsätta träffa varandra. jag kände hur trött jag var så jag sa till Sara att jag skulle gå och lägg mig.
- Okej god natt gumman! sa hon och gav mig en kram sen gick jag upp för trappan in i mitt badrum för att ta bort mitt smink och borsta tänderna. Jag satte på mig min pjamas eller ett turkost linne med mjukis schorts.
jag kröp ner under täcket och somnade med ett leenade på läppande.
- BECKA! skrek Sara. jag följ upp ur sängen så jag ramlade ner på golvet.
- F*N! skrek jag det gjorde riktigt ont. men jag reste mig och gick ner för att se var Sara ville.
- God morgon! sa hon och tittade snabbt på mig sen tittade hon på någon annan men jag kunde inte se vem det var för jag hade inte kommit in i köket ännu. Men när jag väl kom in ångrade jag att jag inte hade tagit på mig min morgonrock. För där satt Justin fullt påkläd precis som Sara. PINSAMT.
- ähh god morgon sa jag och gav Sara en blick. Hon struntade i den. Justin kollade på mig och log jag log tillbaka och satte mig mitt i mot honom på en stol. Jag tog ett glas med mjölk och en ost macka.
- Vad gör du här då? frågade jag och tittade på Justin samtidigt som jag drack en klunck med mjölk.
- Jag kom hit för att fråga om ni vill förlja med och bada. Min kompis Christian kommer hit idag så han ska också följa med. sa han och kollade på oss.
- Ja visst eller vad säger du Becka sa Sara.
- visst sa jag och log i mot Justin han log tillbaka. Jag tittade ner på mina kläder och blev röd i ansiktet.
- Jag sa bara byta om kommer snart eller vi kan ju mötas på stranden sa jag och reste mig upp.
- Visst vi ses på stranden om en timme sa han och blinckade mot mig och reste sig.
- Bra ses sen sa jag och följde honom till dörren sen gick jag upp på mit rum jag valde min lila bikina igen. Jag orkade inte leta upp en annan. Jag tog på mig ett par shorts över och en magtröja. Jag tog med mig en väska med min mobil, handduck och en bok. Jag måste ju ta med min favorit bok, Breaking Down sista boken i twilight serien. Det var den bästa av alla  bökerna och jag såg ju den senaste filmen på bio med Jonte igår. Helt plötsligt kom jag och tänka på att jag inte ringt Jonas. Men jag kunde ju ringa senare. Såklart kan jag inte glöma mina solglasögon. Sen gick jag ner väntade på Sara som satt vid datorn. När hon var klar gick hon upp för att byta om sen kom hon ner och nu var det bara 20 min kvar så vi åkte till stranden. När vi väl kom fram dit så la vi oss och solade. Jag måste va somnat för när jag öppnade ögonen igen var Justin och antagligen Christian redan här. Så jag satte mig upp och tittade efter Sara sen såg jag henne ute i vattnet sen gick hon upp igen och kramade mig.
- MEN SARA! du är ju blöt och kall! sa jag och puttade bort henne.
- Ja det vat jag väl! nu ska vi bada sa hon och drog upp mig.
- Nej, jag gillar inte att bada i havet det är alltid så kallt sa jag och rös och var på väg att sätta men Sara drog upp mig igen.
- Justin, Christian kom och hjälp mig att få i Becka i vattnet sa hon och flinade mot mig.
- MEN Sara jag hatar dig! sa jag och lyckades komma ur hennes grep jag flinade tillbaka hon försökte få ett nytt grep men då började jag springa. Haha det var skit kul för hon är så slö. Men sen kom Christian och Justin då var det inte lika kul. Jag sprang ifrån Sara lätt sen hörde jag någon springa bakom mig och jag kännde att någon satte sina armar runt min midja och viskade i mitt öra
- Du springer jäv**gt snabbt sa någon.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jaha nu skrivar jag bara på svenska. Vad tycker ni om det? Vem är det? :O
Tänk att JUSTIN ÄR 18 ÅR NU!!!!!! *DÖR* snälla jag vill ha fler kommentarer... :/
Jag vet att det var en seg uppdatering.. sry men jag har varit sjuk och har inte orkat :/ hoppas ni förlåter mig :)
xxRonja
(Kort kapitel)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0