Annything is possible- kapitel 6

Senast:
- thanks mine is *** ******* sa han och gav mig en kram. När han la sina armar om mig stod tiden still. Jag drong in hans perfym och kramade tillbaka sen släppte han tyvärr.
- i see you around sa han och vinkade. När jag skulle gå ut stod det en massa tjejer och skrek.. Okej var det första jag tänkte. Sen såg jag att Justin gick i mot dem och då skrek du högre. Sen hörde jag vad de skrek.
- OMB I love you justin! skrek någon
- Can you sing something? skrek någon.
Han började sjunga och jag tappade hakan...
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
 

- i´ts like a angel come by and took me to haven
sjöng justin för tjejerna som skrek. Jag visste inte vad jag skulle tro så jag bara stod där och stirrade som ett fån... Sen vände sig Justin om mot mig och jag slutade såklart sirra och tittade på Sara som stog brevid mig.
- Ska vi dra till huset eller ska du stå och stirra på honom hela dagen sa Sara och puttade till mig lite lätt.
- hehe vi drar sa jag och puttade tillbaka. Sen gick vi förbi Justin och tjejerna.
- Hey agin sa Justin till mig.
- Hey sa jag och tittade lite på alla tjejer som stirrade på mig.
- You seriously don´t know who I am? sa han och tittade intreserat på mig.
- Sorry I seriously don´t know who you are but I think they do sa jag och peckade mot alla tjejrna.
- Haha yeah see you. sa han och gick iväg mot en svart bil och hoppade in.
Fy vad pinsamt jag visste inte vem han var. Skulle jag veta det? Jag funderade på det hela vägen hem. Alltså till mitt nya hem. När vi var framme spärade jag upp ögonen. Huset var enormt!
- SARA! Det är ju bara vi som ska bo här sa jag och kollade på henne.
- Vet jag väl. sa hon och gick imot dörren. Jag gick efter henne med mina väskor. Hon låste upp dörren och vi gick in.
Hallen var stor, det fanns en spegelgadrob som man skulle hänga in sin jacka i. Jag tog av mig mina skor och gick in i köket som också var enormt. Det var svart golv, ett svart kylskåp plus en frys brevid. Sen fanns det ett ganska stort bord med fyra stolar och över bordet hängde en röd glaslampa. Jag skulle få lära mig att laga mat. Jag hade fått VG i hemkunskap och jag älskade att laga mat så det skulle inte bli ett stor problem.
Jag gick vidare in i vardagsrumet där stod det två vita soffor med en matchande fotölj. Ett glas bord med blåa ljus på och en blomma. En stor teva hängde på väggen mit i mot sofforna. För att beskriva det snabbare så kan jag säga att alla rum var enorma snyggt inreda.
- Vad tycker du då? frågade sara och slog ut med armarna. Jag bara tittade på henne.
- Jag fattar inte att vi ska bor här! sa jag och skrattade lite smått.
- Haha jag vet! Tack vare pappsen... sa hon och blinckade mot mig. Sen gick hon ut i hallen igen.
- Kom jag ska visa dig ditt rum sa hon och drog med mig upp för trappan. Jag följde med upp och vi kom fram till en vit dörr.
- Varsegod sa hon och gick ner igen. Jag tvekade inte en sekund jag tryckte ner handtaget och gick in.
(ni har ju redan sett hennes rum när Sara skickade bilderna på det så jag lägger inte upp bilder på rummet)
Jag gick runt i rummet och undesökte det. Jag hade en walk in closet och ett stort smink bord. En enorm säng med lila täcken min favorit färg! Jag gick ner och hämtade mina väskor och packade ur dem. Det var mest kläder så det tog inte så lång tid. Sen gick jag ner igen till Sara som nu låg vid poolen och solade.
- Så vad tycker du om ditt rum sa hon utan att titta på mig.
- Jag har bara ett ord som kan besklriva det WOW sa jag och satte mig på solstolen brevid Sara.
- Ska du inte byta om till bikini? frågade hon och tittade på mina kläder. Då kom jag ihåg att jag fortfarande hade på mig mina USA shorts och min magtröja. Jag hade ju inte hunit byta kläder.
- Visst kommer snart sa jag och gick in igen. Jag gick upp för trappan och gick in i min gadrob. Jag hittade en lila bikini. Byte snabbt om, och sprang ner till poolen. Sara satt nu och doppade fötterna. Jag smög upp backom henne och puttade ner henne i poolen.
- HAHAHA! skrattade jag och ramlade själv ner i poolen och då skrattade vi båda två-
- HAHAHA, OMG jag fattar inte hur du lyckas skrattade Sara och svätte vatten på mig.
- Jag är klumpig okej? sa jag och skvätte tillbaka. Vi badade lite till sen gick vi upp och la oss i solen för att torka. Sen knackade det på dörren och Sara gick och öppade. Sen kom hon tillbaka med en stor bukett med rosor.
- WOW! vem fick du dem ifrån frågade jag med stora ögon.
- Ähm de är inte till mig sa hon och gav mig blommorna.
- Seriöst? sa jag och kollade på lappen det:
Tjenare!
Möt mig på stranden klockan 17 och ta på dig något snyggt ;)
xxJustin
Jag log och visade Sara lappen hon blev helt galen och jag bara log. Jag kollade på klockan den var redan 16 så jag gick upp och duschade sen tog jag fram en kläning som jag skulle ha på mig. Sen fönade jag håret och plattade det. Jag sminkade mig, och blev riktigt nöjd... Sen tog jag på mig mina svarta convers. hehe jag gillar inte hög klackat så jag valde mina convers. Sen sa jag hejdå till Sara men så kom jag på att jag inte hade körkort. Så jag frågade om hon kunde köra mig och såklart kunde hon det så vi åkte till stranden och jag hoppade ur bilen och såg röda band och hänger i ett staket och jag följde banden tills jag kom fram till Justin som stod vid en filt med en korg på. Han log när han såg mig, han granskade mig från topp till tå. När han kom till mina skor skrattade han. Jag log mot honom och sen var jag ungerför 3 meter ifrån honom.
- hey sa han och log.
- Hey sa jag och log ännu mer.
- You are looking very beautiful to night sa han och tittade på mig med sina underbara ögon.
- Thank you, you don´t look so bad your self sa jag och rodnade lite och tittade ner på mina skor.
- Are you hungry? frågade han och öppnade korgen där log några mackor och någon slags dricka.
- I´m starved! sa jag för det var jag. Han skrattade och vi började äta. Vi satt där i timmar men det kändes bara som minuter. Vi pratade och skrattade så mycket att jag fick som vanligt ont i magen. Sen kollade jag på klockan 22 :O.
- Ehm I have to go now sa jag och tittade på Justin. Han log det där underbara leendet.
- Okey! You want a ride? frågade han och började ploka ihop.
- Yeah, but i can call Sara. Sa jag men jag vill att han skulle köra hem mig.
- No I can drive you sa han. När han plockat in allting i korgen tog han min hand och vi gick till hans bil.
Han la in korgen där back. Sen satte han sig i förarsättet och startade bilen och körde raka vägen hem till mig.
Han stanade och klev ut jag knäpte upp säckerhetsbältet och var just på väg att öppna min dörr men då kom justin och öppnade den åt mig.
- My ladie! sa han och blinckade åt mig. Jag blev röd i ansiktet.
- Thank you sa jag och hoppade ut ur bilen. Jag gick i mot dörren med Justin i hällarna. Sen stanade jag och vände mig om mot honom.
- I had so much fun today sa jag och log.
- Yeah me too! we have to do it agin somtime sa han och tittade in i mina ögon sen lutade han sig mot mig och.....
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
hahaha jag är elak!! Vad gör Justin?
det kankse inte är som ni tror.
Och jag vet att brevet var på svenska men jag orkade inte översätta det till engelska. Jag kommer kanske byta till att allt ska vara på Svenska....
Vad tycker ni? Kommetera
xxRonja



Kommentarer
Bieber Cash

Skitbra tjejen! Usch vad nyfiken jag blev nu!!! ;O är de som jag tror eller är det bara jag som är dirty minded här? (aa)



Jag tycker du ska fortsätta som du gör :) om de inte blir jobbigt att skriva så i längden :) <3 iaf, SKITBRA!!!!! <333

2012-02-29 @ 07:09:24
URL: http://biebercash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0