Annything is possible- kapitel 2

Senast:
Jag är och handlar, Anton och Johan är hos Johans mamma och ska stanna där ett tag. Puss mamma.
Bråk igen. Att de bara inte skilde sig! det skulle vara bättre för oss alla.
Jag gick upp på mitt rum och satta på datorn för att kolla Facebook och Twitter.
Jag satte på radion och fick höra en låt som jag aldrig hört förut. Jag tyckte den var riktigt bra så jag höjde när låten var slut sa de på radion:
'' Och det var Justin Bieber som sjöng One Less Lonely Girl. '' Han hade jag aldrig hört talas om....
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

    

Jag gick ner och åt när mamma kom hem. Sen gick jag och la mig.
Veckan flöt på. Sen var det HELG!!! woho. Jag och Anna skulle shoppa idag efter skolan.
Jag vet inte varför men jag gick till skolan. Jag satte på '' Marry you- Bruno Mars '' .
När jag kom fram till skolan var klockan 8 det var en kvart kvar tills vi började. Så jag gick in och satte mig i rastsalen. Tog upp min iPhone och gick in på twitter.
Yeah now it´s just 4days left until I´m moving to ATLANTA!! #SWAG.
Jag gick till mitt skåp för att lämna min väska och gå in till mina sista lektioner i Sverige!
På förmidagen hade jag No, So och sen idrott och sen slutade vi efter lunch!
när idrotten var sluta ringde jag Anna. Hon svarade efter andra singnalen.
- Tja!
- Hej vi kan väl äta i stan istället? frågad jag.
- Ja visst vi kan ju ta bussen som går om en kvart! haha jag ser dig nu så vi kan prata in real!
haha hon stod max 5 meter ifrån mig.
- hahaha såg din inte sa jag och gav henne en kram.
- haha märkte det! ska vi dra?
-aa, nu ska vi shoppa loss bruden! sa jag och slog ut med armarna.
medans vi väntade på bussen pratade vi om Jonas som hon var helt försälskad i.
- Varför pratar du inte bara med honom? jag gör ju det typ varje dag. sa jag.
- Ja men ni är ju också bästa kompisar och det har ni ju varit sen ni var typ 3 år! sa hon och drömde sig bort.
´Ring ring´
Jag kollade på min mobil det stod Jonas. Jag visade Anna och hon spärrade upp ögonon. Jag svarade:
- Tja brow!
-Tja babe! vill du ha sjus hem?
- nä jag tar bussen till stan med Anna vi ska ju shoppa men du kanske kan hänga med? sa jag och blinckade på Anna. Hon bara stirrade på mig och skackade på huvudet.
- Aha visst vi ses där då sa han och la på.
- Jonas ska också med till stan sa jag och flinade mot henne.
- OMG!! vad ska jag säga ser mit hår bra ut? frågade hon med hysterisk röst. Men jag hann inte svara för just då kom bussen jag skickade snabbt en sms biljett och gick in och satte mig brevid Anna som var väldigt närvös.

Framme i stan:
Vi träffade Jonas inne på H&M, Anna var super blyg jag kramade Jonas och presenterade Anna. Han gav henne det där smält leendet. Och hon smälte direkt. Vi gick in och Anna hittade en kläning som hon skulle ha på avslutningen sen gick vi vidare in i andra butiker Annan hade nu 5 påsar och jag 2. Men jag hade inte hittat någon kläning ännu.
Så kom vi till min favorit butik Gina Trico. Såklart hittade jag den perfeka kläningen där. En turkos tajt kläning.
- Vad tycks sa jag och snurrade ett varv. Jonas tappade hackan men stängde den snabbt.
- öh jätte snygg sa han generat.
- aa den var verkligen snygg instämer anna.
Jag gick och betelade för kläningen sen bestämde vi oss för atr gå och fika på Robert´s.
Jonas satt brevid mig och Anna mit i mot Jonas och mig. Hon tittade avensjukt på mig men jag strutade i det.
- Okej jag går och beställer, vad ska ni ha? frågade Jonas.
- En fanta och en muffins till sa jag och log.
- Jag tar samma. Sa Anna och log så att hon visade sina vita perfekta tänder.
- Okej I will be right back my ladies sa han och blinckade mot oss innan han gick iväg.
Vi fikade och hade det jätte trevligt. Anna och Jonas bytte nummer och Annas mamma kom och hämtade henne och Jonas körde hem mig.
- Det var ju f*n roligt sa Jonas överraskat.
- Haha det visste du inte va, att det kan vara roligt att shoppa med tjejer sa jag och skrattade åt honom.
- Nej det visste jag inte.
- Så vad tyckte du om Anna? frågade jag nyfiket.
- Hon var väl okej. sa han och kliade sig i huvudet.
- Bra men jag måste gå in nu ha det bra och vi ses på måndag! sa jag och kramade honom.
- Ja det gör vi om inte vi kanske kunde på gå bio imorgon. sa han och tittade ner i marken.
Jag börjar undra om han tycker om mig mer än som vän.
- äh ja det kanske vi kan men jag ringer dig imorgon så ser vi! sa jag och började gå imot min dörr.
- Okej ses kanske imorgon då! sa han och satte på sig hjälmen och körde iväg.
Jag öppnade dörren och det var tomt igen. Jag kollade på klockan 18.30 oj jag hade varit borta rätt så länge.
Jag gick in i köket och såklart ligger det en liten lapp ifrån min '' kära '' mamma.
Jag var tvungen att jobba natt idag, det finns mat i kyllen. puss mamma
Jag öppnade kyllen och där låg PIZZA!! yeah jag värmde två bitar i mickron och gick och satte mig i soffan. Jag började leta efter fjärkontrollen, såg den ligga framme vid teven och suckade. Jag reste mig upp och hämtade den. Sen kom jag på att jag måste ha något att dricka så jag gick och hälde upp ett glas med kola.
Jag kollade runt lite och fastnade på 3:an där Ellen min favorit talk show just skulle börja.
- Today Justin Bieber is on the show säger Ellen. Just när justin skulle komma in ringer min mobil. Jag flyger upp och går ut i köket för att svara.
- Hej svarar jag.
- Hej jag undrar om du vill hitta på något imorgon frågade rösten.
- äh jag kan tyvärr inte imorgon jag ska gå på bio med Jonas. sa jag
- Aha men på söndag då? frågade JONTE!
- ja visst vi ses på söndag. sa jag och la på. Jag fattar inte hur han fick mitt nummer sen såg jag att jag hade fått ett sms.
Hej snygging!
tänkte skicka en bild på huset (bilden är där uppe)
ses om två dagar!!
xx Sara
Jag tryckte på bilden och gapade.
jag längtar bara mer och mer!
-------------------------------------------------------------------------------------------------------
Andra kapitlet! Kommentera, det kommer bli bättre LOVAR!
xx Ronja



Kommentarer
Bieber Cash

Me liiiiiiiike!!! :D

Awesome :D C'mon! Fortsätt :D älskar de<3

2012-02-22 @ 21:59:34
URL: http://biebercash.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0