Annything is possible- kapitel 33

 Senast:
- Haha, help me? Frågade jag mellan kyssarna. Han skrattade och tog av min sko. Han la sig på mig igen och jag drog i hans tröja. Han fattade och drog den över huvudet. Jag tittade på hans mage och han log sexigt.
- like what you see? Sa han och blinkade.
- Always sa jag och kysste honom igen. Mina händer vandrade över hans rygg och tryckte honom mot mig. Han drog av min tröja och slängde iväg den. Han tittade på mig och log. Jag kom på att jag hade Mina Victoria Secret underkläder.
- sexy sa han och kysste mig. Tungorna möttes igen och igen.
- Condom? frågade jag. Han började rota i sin väska och tog upp en. Innan jag visste om de låg alla kläder på golvet. Jag ville han honom lika mycket som han ville ha mig.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
  
 
 
Jag vaknade med ett leende på läpparna. Justins arm runt mig brände. Kvällen innan hade varit så Amazing! Jag kan inte beskriva hur det känns men jag mår bara väldigt bra. Justin flyttade sin arm och hans fingrar travade över min nakna rygg. Han visste tydligen att jag var vaken men jag slöt ögonen igen. Jag la mig på rygg och Justins läppar mötte mina. Jag öppnade ögonen och han lyfte sitt huvud. 
- morning beautiful sa han och kysste min näsa innan hans läppar trycktes mot mina igen. Jag log mot hans läppar. 
- Morning sa jag när han reste sig upp. Han drog på sig ett par mjukisbyxor. Dem såg riktigt bra ut på honom. Jag bet mig i läppen och reste mig. Justin tittade gillande mot mig och jag kom på att jag var naken. 
- Shit! Sa jag och drog virade täcket runt mig. Justin skrattade och gick fram till mig.
- you are beautiful sa han och kysste mig igen innan han gick in på toan. Själv stod jag kvar som en tönt oh stirrade efter honom.
- tillbaka till verkligheten sa jag högt till mig själv och tog på mig mjukisar och ett linne. Jag gick ut på balkongen och satte mig på en stol. Jag tittade ut över havet och log. Solen speglades i vattnet och vinden smekte min kind. Jag kunde hur solen brände på mitt ansiktet. Jag log stort och reste mig upp. Solen lyste starkt och de var väldigt varmt ute märkte jag som stod där i tjocka mjukisbyxor. Jag gick in igen och Justin var borta. 
- Justin? Sa jag men fick inget svart. Jag letade först i badrummet men ingen Justin. Ingen i de så kallade köket eller vardagsrummet. Jag kände hur paniken kom. Jag tittade mot soffbordet och letade efter min mobil med blicken. Jag hade lämnat den där igår. Jag hittade den men hann inte gå fram till den innan den började vibrera. Min mobil vibrerade så mycket att den trillade ner från soffbordet. 
- fan svor jag tyst och tog upp den, det var Justin. Jag drog med fingret och svarade. 
- Hey, where are you? Frågade jag direkt. 
- I'm getting breakfast to us sa han och jag suckade. 
- oh Gud sa jag och slängde mig på soffan. 
- you want me to come down there and help you? 
- to late babe sa han och la på. Jag tittade surt på mobilen men så öppnades dörren. Där stod Justin med en bricka med mat. Han log stort och jag lös upp. Jag var väldigt hungrig, tydligen. 
- sorry for leaving sa han och kysste mig när han satt ner brickan på köksbordet. Hans läppar passar så bra på mina. Som om det formade för varandra. Jag drog huvudet bakåt och log. 
- it's okey, let's eat I'm starving sa jag och puttade bort Justin. Han svajade till men skrattade. Han följde efter och lyfte upp mig i luften.
- JUSTIN! Skrek jag och skrattade. Han snurrade runt och ramlade ner i soffan. Jag hamnade över honom och tryckte ner honom med mina händer. Han tittade roat på mig och jag räckte ut tungan. Jag böjde mig fram och viskade. 
- I won. Viskade jag i hans öra. Han rös och jag log. Han skrattade och satte sig upp. Jag var inte riktigt med på vad som hände men helt plötsligt var Justin över mig. Han log stort och jag tittade surt på honom. Jag försökte hålla masken och inte le. Han böjde sig fram.
- no babe, I won. Viskade han. Hans andedräkt fick in hud att knottras och jag rös till. Han kysste min nacke innan han reste sig upp och gick till köket. Jag satte mig upp och tog på lin nacke där han kysst mig, reste mig upp och gick in i köket för att äta. 
 
Vi var på väg till stranden när tjejen i receptionen stannade oss. 
- sir sa hon och log stort, för stort. Justin höll mig i handen och hennes blick fastnade på dem. Jag log mot henne och hon fejk log mot mig. 
- yes? Sa Justin och log lite diskret. 
- can you come here for a second? 
Justin tittade frågade på mig och jag rykte på axlarna. Han släppte min hand och gick med den söta tjejen. Jag hittad mig runt och såg en tjej med Justin på tröjan och en bild på MIG?! Oherregud, det var ett av mina senaste foton. Hon stod men en tonåring runt 14-16 år. Lång, rött axel långt hår och långa smala ben. Hon hade på sig en klänning som slutade lite över knäna. Den var lila och de stod Justin Bieber på den där back. Den lilla tjejen med Justin tröjan och min bild kan inte vara mer än 7 år. Hon hade långt blont hår uppsatt in en hög hästsvans. Hon tittade på mig med stora ögon och petade på den andra tjejen. Tjejerna tittade på mig och jag log prövande. Den lilla tjejen sprang fram till mig och hoppade upp och ner. 
- OMG OMG!!! Det är verkligen du! Skrek hon och jag tappade hakan över att hon pratade svenska. 
- haha ja de är jag sa jag och satte mig på knä. 
- får jag en kram? Frågade hon med gnistrade ögon. 
- ja de klart sa jag och hon hoppade upp i min famn. Hennes små armar kramade om mig och jag reste mig upp. Den äldre tjejen kom blygt fram till oss och log. Jag tittade på den lilla tjejen i min famn igen.
- vad heter du då lilla tjejen? Frågade jag och log. 
- Alicia sa hon och log stort. När hon log såg jag att hennes fram tänder inte var där. Hon hade säkert tappat dem nyligen, 
- men vad gör du här då Alicia frågade jag och hon log. 
- vi är på semester. 
- är du på semester, med vem? 
- min storasyster och mamma. Sa hon, när hon sa storasyster pekade hon på den andra tjejen. 
- vad heter du då? Frågade jag henne. 
- Alexandra sa hon och log. 
- Alex kan du ta en bild? Frågade Alicia och tittade på henne med hennes gnistrande ögon. 
- ja de klart sa hon och öppnade son väska, tog upp sin mobil och tog några kort. Jag pussade Alicia på kinden och hon log stort. 
- So sa en röst och Alexandra glappade och stirrade med stora ögon. Jag vände mig om och log, Justin stod där. 
- Hey sa jag och Alicia tittade på honom och log stort. Han tittade glatt på henne och på hennes tröja. 
Alexandra stod som en staty och tittade på med stora ögon. 
- Hello there sa Justin och log mot Alicia. Jag släppte ner henne och Justin började prata och krama henne. Jag gick fram till Alex och petade på henne.
- Hallå? Sa jag och hon tittade på mig. 
- det är Justin... Sa hon och drog efter andan. 
- Bieber ja sa jag och hon log prövande. 
- OMG! Sa hon och tittade på honom igen. Han hade Alicia i famnen och hon pussade honom på kinden.
- Becka can you take a picture? Frågad Han och jag nickade. 
- vill du ta ett kort med honom? Frågad jag Alex. 
- mm sa hon bara och räckte mig hennes mobil. Jag tog den och vi gick till Alicia och Justin. Jag tog tre kort på dem. 
- Justin this is Alexandra sa jag och pekade på Alex som stod där och log. 
- Hello sa han och tittade på hennes klänning. Hon tittade på den och hennes kinder fick lite färg. 
- Hey sa hon och tittade på honom. 
- wanna take a photo? Sa han och flinade. Jag log och hon nickade. 
Justin och Alex ställde sig bredvid Justin som la armen runt henne. Hon log och jag tog några bilder. Båda fick versin autograf av mig och Justin. Alex tog ett kort med mig och  Justin bad en kvinna som gick förbi att ta ett kort på oss allihopa. 
När de skulle gå bytte jag och Alex nummer. 
- Vi ses sa Alex och tog Alicia i handen och gick mot hissen. 
 
 
Hand i hand gick vi på stranden medan solen sakta gick ner. Vi gick ner till vattnet och doppade fötterna. Vattnet var lika varmt som det var i luften. Jag vände mig mot Justin och log. Han tittade på mig med sina ögon och lutade sig framåt. Våra läppar möttes och pusslet var färdigt. De två bitarna hade äntligen mötts igen. Vi hörde viskningar och avslutade kyssen. Jag tittade mig omkring och tittade på Justin. Fem män med kameror gömde sig och tog kort. Justin log mot mig och drog med mig. Vi sprang tillbaka till hotellet och jag skrattade hela vägen, tur att hotellet låg så nära stranden. Männen var inte så snabba så att du hängde med i alla onödiga svängar som Justin hade valt att ta. Vi sprang in i lobyn och andades ut. Men vi hann inte stå där länge innan en av männen stod utanför hotellet. Innan han såg oss sprang vi in i en hiss som precis kommer ner. Vi åkte upp och sprang in på vårt rum. Jag ramlade ner på golvet och började skratta. Justin la sig bredvid mig och vi skrattade högt och andades häftigt efter allt springande. Vi beställde roomservice och kollade på en film. Efter filmen duschade jag och sen gick vi och la oss.
-------------------------------------------------------------------------------------------------
Här har ni ännu ett kapitel :D lite sent men har gjort annat :P
Om ni vill vara med i novellen har ni nu chansen :D
du måste bara:
1. Gilla min facebook sida: http://www.facebook.com/onelesslonelygirljustin.blogg.se?ref=hl 
2. Kommentera lite om dig själv som, hårfärg, lång/kort, ögonfärg, intressen och lite vad ni vill.
Jag väljer ut tre stycken killar eller tjejer som får vara med :)
 
xxRonja <3 good bless


Kommentarer
Lova :)

Jag heter Lova och har blågrå ögon färg. Och jag har brunt hår. Jag fyllde nio år detta året. Jag är 1,43 lång. Jag har en storasyster en storebror o mamma o pappa. Jag gillar att dansa, sitta vid datorn, sjunga, kolla på tv o m.m. :) Jag gillar one directione <33333 , ulrik munther <33333, j.b, miley cyrus o sånt. :)

2012-08-10 @ 13:17:13
Alexandra

super bra! MER :D

2012-08-10 @ 13:34:26
URL: http://lindstromalexandra.blogg.se
Matilda

Ronja, du vet ju typ allt om mig! men aja
Jag heter Matilda, har svart hår och bruna ögon (som du vet:p) jag gillar att vara galen och har svårt för att sitta still. Jag gillar även att dansa, va med kompisar, resa, shoppa och gå på konserter! Som du vet så ÄÄÄÄLLLSSSKKKAAARR jag Justin!!!! hihi :)

2012-08-10 @ 18:00:39
URL: http://www.soonduk.blogg.se
Sarah

Jag heter Sarah! ;) är 14 år och 1.62 lång. Jag älskar att dansa sjunga spela teater å vara galen.. Jag älskar Justin Bieber mäst av allt! Haha å du känner mig så du vet de nästa om mig ;)<3

Ps! As bra kapitel! Älskar allt du skriver! <3

2012-08-10 @ 18:59:52
URL: http://Onelesslonleygirljustin.blogg.se
Sarah

Juste glömmde skriva att jag har långt blont här och grön blå ögon ;)

2012-08-10 @ 19:01:25
URL: http://Onelesslonleygirljustin.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0