Annything is possible- kapitel 25

Senast:
Jag kollade vad som trendade och mitt leende blev bredare.
#WeLoveRebecka
#WeSuportJacka
trendade world wide. Men vad är Jacka? jag skickade tillbaka ett meddelenade till Lexie.
'' Aww, I love you too! But do you know what Jacka means? xD xxBecka'' Jag följde henne och skrev en tweet.
' OMG #WeLoveRebecka is trending world wide!! Thank you so much and I love you too <3 xx''
Sen låste jag mobilen och det började pliga, gång på gång på gång. Alla twittrade santidigt till mig. Jag skulle kolla så många jag kunde så jag låste upp mobilen igen.
'' @rebeckagotswag Please notice me? I love you so much xx'' jag retweetade hennes tweet och följde henne.
'' @suportjacka I notice you :) And I love you too xx '' Jag skrev till några andra och Justin kom tillbaka in i rummet.
- Where is Chris? frågade han och jag tittade på fåtöljen han sutit i, den var tom.
- I don't know sa jag och reste mig upp. Vi letade men hittade inte honom.
- HHEEELLLPPPP!! Skrek Christian och vi stelnade till och sprang dit skriket kom ifrån.
----------------------------------------------------------------------------------------------------
   
Jag och Justin hittade Chris uppe på en stol, han peckade på en ganska stor spindel. Jag skrek till och hoppade också upp på en stol. Justin skrattade och gick fram till spindlen. Han plockade upp den i handen och släppte ut den. Jag pustade ut och hoppade ner ifrån stolen men det var väldigt dummt gjort. Jag snubblar och faller mot golvet men så fångar någon upp mig.
- I got ya sa Justin och log. Jag skrattade av lättnad och log.
- OMG I can't do anything with out falling. sa jag och han skrattade. Chris hade också gått ner ifrån stolen. Han tittade på oss med en nyfiken blick.
- So are you guys, lika dating or something? frågade han och jag brast ut i skratt.
- NOOOO, why would you ever think that? sa Justin ironiskt, sen böjde han sig ner och kysste mig. Jag blev varm och tryckte hans läppar mot mina.
- OKEY, guys I'm still here sa Chris, jag och Justin började skratta.
- Sorry sa jag och log. Jag reste mig upp och kännde hur trött jag var, hur mycket hade klocken blivit?
- What time is it? frågade jag och tittade på Chris som hade sin mobil uppe.
- hmm it's over middnight sa han och jag gäspade.
- Are you tierd babe? frågade Justin och jag nickade.
- Well let go to bed then sa han och bärde upp mig i hans famn.
- JUSTIN, let me down I can walk by myself skrek jag och skrattade.
- Nooo, you can't. You're to clumsy sa han, ja det var kanske sant men ändå. Han bar upp mig för trappan och in i hans rum, sen la han mig på hans säng. Jag satte mig upp och kysste hans läppar. Jag särade på läpparna och han på sina.
- So where are I'm, OMG can you please do that later? sa Chris som nu hade kommit in i rummet. Vi avslutade kyssen snabbt.
- Sorry brow, you are sleeping in the gestroom sa han och reste sig upp.
- Okey, cool sa han och de gick ut ur rummet. Jag gick in i badrummet och gjorde mig iordning. Jag tog på mig en stor tröja som Justin hade i sin gadrob. Jag hoppas att det är okej. Sen gick jag ner för att hämta min mobil. Jag krockade med Chris som tittade på mig och log snabbt.
- What? frågade jag och backade ett steg.
- Nice shirt sa han och peckade på Justins tröja.
- Thanks sa jag och log. Han gick vidare och jag gick ner. Jag hämtade min mobil och sprang upp igen. Just när jag kom in i rummet tog Justin av sig sin tröja.
- Wow you got a six-pack? frågade jag och han vände sig om.
- Yeah, you like it? frågade han och jag gick fram till honom och la mina armar runt hans hals.
- Ofc sa jag och tittade in i hans ögon. Men han tittade ner på min tröja.
- I just love your shirt sa han och tittade in i mina ögon.
- Oh thank you sa jag och skrattade till. Sen böjde han sig ner lite så att mina läppar trycktes mot hans. Han la sina händer runt min midja. Ännu en gång särade jag på läpparna för att få smaka på honom. Hans händer förflyttades till min rygg så han kunde trycka mig mot honom. Jag älskade verkligen honom. Jag ska säga det i kväll, jag ska inte vara feg. Jag backade lite och han följde med, till slut stöte jag till väggen. Justin lyfte upp mig och jag la mina ben runt hans midja. Våran kyss gick över till hångel, tillslut behövde jag andas. Jag avslutade kyssen och andades häftigt, Justin andades också häftig. Han släppte ner mig och jag tig hans hand och gick mot sängen. Justin drog mig åt andra hållet för att släcka lampan sen gick vi mot sängen igen. Vi kröp ner under täcket och jag la mig på hans bröst, han la sin arm runt mig.
- Justin I have to tell you something sa jag och jag kände hans blick.
- Yeah, what is it Shawty? frågade han jag mötte hans blick.
- I love you sa jag och han log stort mot mig.
- I love you too sa han och kysste mig. Jag la ner mitt huvud på han bröst igen och log. Jag somnade med ett leende på läpparna.

- Baby I'm going to work now viska Justin i mitt öra och jag öppnade sakta ögoen.
- Good morning beautiful sa han och log.
- Good morning babe sa jag och kysste honom. Sen reste han sig upp, han hade på sig en svart t-shit, ett par svarta jeans och en keps som var svart och röd.
- If you want something to eat, just eat what ever you want sa han och jag satte mig upp.
- Okey sa jag och skrattade.
- I have to go now but I love you and I will call you later sa han och kysste mig innan han sprang ut ur rummet.
- CHHRRIISSSTTIIIAANNN, time to go brow! skrek Justin och jag hörde hur någon sprang ner för trappan.
- Okey okey chill sa Chris och jag hörde hur dörren öppnades och stängdes. Jag reste mig upp och klädde på mig. Tur att jag hade med mig smink, eller ska jag gå utan smink? japp utan smink blev det. Jag tog min väska och min mobil sen gick jag ner. Jag kollade i kylskåpet och tog fram youghut sen hittade jag flingor.
Jag åt i lung och ro, jag diskade min tallrik och då ringde min mobil.
- Hello sa jag.
- Hey are you ready to go? frågade Selena.
- Yeah
- Okey where are you? frågade hon.
- I'm at Justins place sa jag och log.
- Okey I will be there in 10 min sa hon.
- Okey see you soon sa jag och vi la på. Jag hämtade min väska och drog några tag med mascran ändå. Sen satte jag på mig mina convers och tog på mig mina solglasögon. På byrån i hallen log en nyckel jag tog upp den och gick ut. Jag låste om mig och la ner nycklen i min väska.
'' tut tut''
- hey girl sa Selena och jag log mot henne. Jag hoppade in i hennes bil och vi åkte iväg. Jag hade en känsla av att detta skulle bli en undebar dag.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Kapitel 25 har ni här, kort men ja! ;) <3

kommentera mer nu!! ;D <3

xxRonja god bless you! <3



Kommentarer
.......... :)

Jättebraaa! vill läsa nästaa superbra! ;) <3

2012-05-24 @ 21:09:21
Anonym

SKIT BRA! jag vill ha meeeeer!!

2012-05-25 @ 22:13:59
Fanny

Skriv mer!

2012-05-28 @ 15:04:23
Emma

Ja mera, din novell är skit bra! :)

2012-05-28 @ 15:05:21
URL: http://edahllof.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0