Annything is possible- kapitel 24

Senast:
- A bird told me that you posted a video of me when I was singing. sa jag och alla tjejerna skrattade åt oss.
- Well you are really good sa han och tog tag i mina ben. Jag satt på justins rygg mit på en parkering som var fylld av tjejer. Han började gå mot bilen.
- Justin I'm not that good. sa jag och han släppte ner mig. Jag tittade på honom och han log. Han gick närmre mig. Han var nära på att kyssa mig. Vad gör han? Jag kramade honom istället.
- Your fans are here? thay can see us sa jag och han släppte mig.
- I don't care.
- But I do. What if they leave you, beacuse of me? sa jag och han suckade.
- Okey you are right, I'm sorry.
- You don't have to say sorry when you haven't done annything wrong.
- Okey. sa han och tittade på något backom mig.
- So are you redy to go? frågade Chris.
- Yepp lets goooo! sa Justin och tittade på mig. Vi gick till bilen och körde hem till Justin. Jag loggade in på twitter och skrev: '' meet some fans. haha you heard me right I got fans xD <3 Love you!'' och
'' Next up- MOVIE NIGHT!! #SWAG ''
--------------------------------------------------------------------------------------------------------
   
Vi började med att titta på min film. Remember me, Robert Pattinson är bara för snygg. Jag satt brevid Justin och han hade sin arm på mina axlar. Chris satt i en fåtölj och proppade i sig godis.
När filmen var slut tittade vi på Justins film. Den började men att två barn hade kontroller i händerna och två ''robotar'' dansade sig fram till ett par glasögon. De tog tag i dem samtidigt och drog. Såklart gick de sönder. Då blev tjejen ledsen men då tog killen upp ett par lila hörlurar. De lyssnade på musik tillsamans och jag hörde Justins låt, Never say never. Hade han en egen film?
- Justin do you have your own movie? frågade jag och han log stort mot mig.
- Yeah, I do and a book sa han och jag log. Hur kunde jag inte veta det. Eller det är ju inte se konstigt jag var ju inget fan. Fast jag tyckte om hans musik och honom.
- Can you shut up? I'm trying to watch the movie sa han och jag började skratta.
vi kollade klart på den och den var faktikt bra. Sen satte Chris på den filmen han hade valt.
- ingen skräckfilm, snälla snälla snälla. sa jag, justin och chris tittade frågande på mig och jag började skratta.
- Nothing sa jag och Chris satte sig i sin fårölj igen. Jag hade sagt snälla i onödan. Det var en skräckfilm, the ring.
- I hate you muttrade jag till Chris och han vände sig om med ett hån flin.
- I love you too sa han och jag räckte ut tungan mot honom.
- I'm here babe sa Justin och tryckte mig mot sig. Jag nickade och kröp upp i hans famn. Filmen började och jag var redan rädd.

Den var inte så hemsk men jag hade skrikit till och gömt mig i Justins axel flera gånger. Jag kännde mig trygare med honom. Jag kan fortfarande inte fatta att jag hade honom vid min sida. Jag tänkte tillbaka till mitt senaste samtal jag hade med min mamma. Hon var gravid, jag måste ringa henne igen. Allt hade hänt på en gång. Min pappa har dött, jag har brutit benet och mamma ät gravid. Jag hade också fått reda på att min pappa gift om sig, men inte om jag har några syskon. Jag måste ta tag i det här. Jag har kappt fattat att min pappa var borta. Jag hade gråtit mig till sömns några nätter och jag kan känna hållet i hjärtat. Men när jag var med Justin så tänkte jag inte på hållet som fans där.
- Becka where are you sleeping tonight? frågade Justin och rycktes ur mina tankar.
- I don't know, here? sa jag och klappade på soffan.
- No, do you want to sleep on your own or shere bed whit me or mr candy? frågade han och nickade mot Chris som tittade på sin mobil, nörd.
- I think I will shere whit you sa jag och kysste honom. Han smakade potatis chips. Jag log och avslutade kyssen. Jag tror att Chris har fattat nu, men som innan missade han kyssen.
- Chris? What are you doing? frågade jag och skrattade.
- Nothing sa han.
- Are you watching poorn? frågade Justin och jag skrattade.
- Eyy brow! And no I'm not. sa han, nu var han lite röd om kinderna. Jag skrattade och gick fram till honom.
Han var inne på youtube och tittade på någon video.
- What is that? frågade jag och peckade på mobilen.
- I don't know, someone is singing for sure sa han och höjde volymen. Jag kände igen rösten och vände mig på Justin.
- She has an amazing voice sa Chris och jag tittade på honom.
- What? sa han oskyldigt.
- That's me, when I was singing in the shower. sa jag och bet ihop tänderna.
- Oh, really? You are really talented sa Chris och jag strunata i honom och gick mot Justin.
- wow take it easy sa han och höll upp händerna.
- Haha, easy? What do the comments say? frågade jag chris.
- come and see for yourself. Jag kollade igenom komentarena och log. De tyckte om min röst, fast de viste ju inte vem jag var för man ser inte mig på videon. Han filmar på min badrumms dörr hela tiden. I Någar kommentarer frågade de vem det var som sjöng. 
- What do they think? frågade Justin och jag hoppade till för han stod precis bakom mig.
- They like it sa jag långsamt och jag vände mig mot honom.
- Like I said you can sing sa han och log mot mig. De tycker faktiskt om min röst, vad ska jag göra då?
- Yeah, but that doesn't make me a super star. sa jag och Justin funderade på något.
- Not yet sa han och kysste mig snabbt innan han tog upp sin mobil och gick iväg.
- You what't up man. sa han och försvan. Jag vände mig mot Chris igen.
- How many views has the video? frågade jag och han kollade. Jag bara glodde med öppen mun.
- WOW! sa han och tittade osäkert på mig.
- Are you okey? frågade han och jag stängde munnen och nickade sakta.
- That was a lot of views. sa jag och andades långt, dra in luft i lungorna och ut igen.
- How the hel did i get over 1 milion views? frågade jag Chris chockade som jag var.
- I don't know. But it's on Justin´s account so it's not so weird. sa han och jag nickade. Ja när han sa det så fattade jag att det var möjligt. Jag slängde mig på soffan och tig upp min mobil. Jag hade 5 sms och 3 missade samtal, men gud.... Ett sms från mamma, ett från Jonas, två från Sara och ett från okänt nummer.
Jag började med mammas.
'' Hej gumman. Om du undrar kommer du få en lille bror om 6 månader. Och jag vill verkligen fixa allt mellas oss så ring mig snart! kram mamma''
jag struntade i att svara på det och kolla på alla som Sara hade skickat. Hon undrade bara hur dejten var och om jag skulle komma hem idag.
'' hello babe! Dejten var undebar förutom att din idiot kompis, Hampus störde oss. Christian är här och han ska sova här så jag stanar också. Hitta på något kul nu älsk xxBecka''
Jag sickade iväg det och öppnade Jonas sms.
'' Tja, du jag kommer till Atlanta om några dagar om du kanske vill träffas xJonas'' Jag log och svarade.
'' Hello, ofc vill jag träffa dig om du kommer hit! Ring mig när du är här xBecka''
Jag orkade inte kolla vilka som hade ringt mig men det var antagligen Sara och mamma. Jag gick in på twitter och jag hade fått ett nytt meddelande nydligen. Jag öppnade det och log.
'' Hey becka I'm your biggest fan and I love you and Justin. And watch waht is trending right now. xxLexie'''
Jag kollade vad som trendade och mitt leende blev bredare.
#WeLoveRebecka
#WeSuportJacka
trendade world wide. Men vad är Jacka? jag skickade tillbaka ett meddelenade till Lexie.
'' Aww, I love you too! But do you know what Jacka means? xD xxBecka'' Jag följde henne och skrev en tweet.
' OMG #WeLoveRebecka is trending world wide!! Thank you so much and I love you too <3 xx''
Sen låste jag mobilen och det började pliga, gång på gång på gång. Alla twittrade santidigt till mig. Jag skulle kolla så många jag kunde så jag låste upp mobilen igen.
'' @rebeckagotswag Please notice me? I love you so much xx'' jag retweetade hennes tweet och följde henne.
'' @suportjacka I notice you :) And I love you too xx '' Jag skrev till några andra och Justin kom tillbaka in i rummet.
- Where is Chris? frågade han och jag tittade på fåtöljen han sutit i, den var tom.
- I don't know sa jag och reste mig upp. Vi letade men hittade inte honom.
- HHEEELLLPPPP!! Skrek Christian och vi stelnade till och sprang dit skriket kom ifrån.
----------------------------------------------------------------------------------------------
KAPITEL 23!! :D
Om ni är duktiga med att kommentera så kommer det ett till kapitel idag eller imorgon :) <3

minst 7 kommentrer om ni vill ha ett till snart ;)
xxRonja god bless you

ps. följ mig¨på twitter och på instagram!
twitter: @ronja_cool
instagram: @1djbaustin


Kommentarer
Anonym

MERA

2012-05-23 @ 18:20:45
Ella

Vi vill ha mer!! kraaaaaam

2012-05-23 @ 18:22:35
...

Skiiiiiitbraa vill haa meeer! <3333333

2012-05-23 @ 21:50:24
Anonym

Aaaaasbraaa!!! <333

2012-05-23 @ 21:54:52


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0