Annything is possible- kapitel 22

Senast:
- Who is this? frågade han och tittade på Hampus som stirrade på oss.
- This is Hampus sa jag och tittade på honom. Hampus flinade mot oss och jag tror att han började fatta.
- Are you kidding whit me? You and bever? sa han och skrattade. Jag blängde på honom.
- Yeah, you got a problem whit that? frågade jag honom. Justin la sina händer på mina höfter och Hampus tittade mot Fhilip.
- Fhilip she is dating Mr Bever skrek han och skrattade. Fhilip tittade upp och gick fram till oss. Han från mig till Justin och sen på Hampus.
- Are you serious? Leave it alone Hampus sa Fhilip och Hampus bara stirrade på honom.
- Sara we are leaving now skrek Fhilip och drog iväg Hampus. Hampus stretade imot men följde med till slut. Jag tittade efter dem med ett förvårnat ansiktsuttryck. Jag vände mig mot Justin och såg att han också tittade efter Hampus och Fhilip. Vad var det för fel på honom? Och vad menade Fhilip? frågorna snurrade runt i huvudet på mig.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jag granskade mig i speglen och log, jag var nöjd med mitt resultat. Justin hade åkt hem och sakt att jag skulle klä mig lite extra fint. Jag hade tagit på mig en slivrig och glittrig klänning. Jag valde ett par svarta tights och ett lätt slivrigt halsband, jag valde ett par platta ballerina skor eftersom jag inte är så förtjust i att gå i högklackat. Jag valde en liten axelväska som jag kunde lägga min mobil och nycklar i. Jag var lätt sminkad med lite mascara, puder och silvirg glittrig ögonskugga. Jag hade gjort några få skruvar i mitt hår.
Jag skulle gå ut klockan 19 och klockan var nu kvart i 19. Så jag gick ner för att visa Sara. Sara lagade mat till hög musik, jag kände genast igen rösten. Det var Justin låt, vad heter den nu igen... Baby juste! Hon stod och sjöng till den.
- SARA! skrek jag, hon hoppade till och vände sig chockat mot mig. Jag skrattade och hon gav mig världens suraste blick. (typ såhär -.-')
- Vad tycker du? sa jag när hon sänkt musiken. Jag snurrade ett varv och såg hur hon granskade mig.
- Du är ju as snygg!! sa hon och kom fram för att ge mig en kram.
- TACK sa jag och kramade om henne. Jag släppte henne och log stort.
- Jag vet inte mycket om han där Justin, kan du inte berätta lite om honom? frågade hon och log stort.
- Jo kan jag väl sa jag och hörde One time i backrunden. Hon hade alltså ingen anning? haha!
- Du är medveten om att du lyssnar på hans musik nu va? sa jag och fnissade till. Hon tittade chockat på mig och gapade!
- OMG! du måste skoja! Han är ju sjukt duktig. sa hon och pep till. Jag skrattade åt henne och satte mig ner på en stol.
- Nej jag är seriös! Men då vet du ju lite om honom nu. Han sjunger som en ängel och ser ut som en ängel. Han har världens finaste personlighet, i alla fall av vad jag har sett. Han är inte bara fin på utsidan utan även fin på insidan. Och han vill gärna ge sin flickvän mycket saker men jag har sakt att jag inte vill att han ska slösa sina pengar på mig. Och jag tror att han nästan har accepterat det nu sa jag, när jag sa det sista skrattade jag till.
- Aww, han värkar ju skit gullig! Jag älskar presenter så om du får något ge det till mig sa hon ironiskt!
- Haha! Men om jag får något kan jag ju inte ta i emot det. sa jag och tittade på klockan. 19.59.
- Ja, juste sa hon och skrattade.
- Du jag måste dra nu sa jag och reste mig upp från stolen jag hade suttit på.
- Okej ha det så kul och ring när du kommer hem, eller du kanske inte kommer hem i natt?. sa hon och blinckade. Jag skrattade och gick ut i hallen.
- Hejdå pucko sa jag.
- Hejdå älsklig sa hon och jag skrattade åt henne.
- Love you sa jag och öppnade dörren.
- love you more sa hon innan jag stängde dörren. Jag låste dörren och möttes av en silvirg snygg bli. Den måste vara väldigt dyr. En muskulös man klev ut ur bilen och öppnade en dörr. Jag tackade och hoppade in. Varför skulle han göra det så stort? Men det är ju Justin jag snackar om nu. OMG vad hade jag gett mig in på nu..

Samma man som hade öppnat dörren för mig förut och samma man som kört bilen, öppnade min dörr igen. Jag vet inte var jag är eller vart som väntar mig, men jag tar det som det kommer. Jag såg Justin stå lite längre bort. Han vände sig plötsligt om och log stort mot mig. Han gick sanbbt men smidigt mot mig.
- follow me sa han och tog min hand. Han drog med mig in i ett stort hus. Sen upp för ett antal trappor. Tillslut kom vi fram till något salgs rum. Han öppnade dörren och drog med mig in. Rummet var väldigt mysigt. Det var en mörkvägg och ett stort fönster mitt i väggen. Mitt i rummet stod ett bord som var dukat för två. Det var ljus i hela rummet det fans ett bord där det var ljus format som ett hjärta. Jag kan knappt beskriva hur det ser ut men det var väldigt mysigt.
- You look amazing sa han och la sina händer på mina höfter.
- You don't look so bad yourself sa jag och jag kunde känna hans värme. Han tryckte mig mot sig och våra läppar var bara några milimeter ifrån varandra. Jag kunde känna hans hjärtslag och känna han andas. Jag kunde känna lukten av hans parfym. Sen stod han inte ut längre utan pressade sina ivriga läppar mot mina. Jag kände hur värmen spred sig i mig. Det kändes som om en blomma blommade i mig. Han la sina händer runt min midja och tryckte mig mot honom. Jag älskade verkligen honom, frågan är om han älskar mig.
Jag hörde hur min mage gav ifrån sig ljud. Jag kände hur Justin log mot mina läppar. Han avslutade kyssen och jag skrattade, han skrattade med mig.
- I think you are hungry sa han och jag skrattade.
- Yeah sa jag och han log. Han drog ut min stol så att jag kunde sätta mig. Sen kysste han min kind innan han gick till andra sidan av bordet för att sätta sig ner. Det låg en meny på bordet så jag tog upp den och kollade vad jag ville äta. När jag bestämt mig la jag ner menyn och tittade på Justin. Han kollade inte på menyn men hade fortfarnade den uppe. Han var tydligen väldigt koncentrerad för man kunde se en ryncka mellan hans ögonbryn. Jag skrattade till men tystade snabbt för Justin tittade genast upp.
- What? frågade han oskyldigt.
- What are you doing? frågade jag och han tittade ner och tog ner menyn.
- Nothing sa han och blinckade. Jag bara tittade på honom för att jag ville få ett svar.
- fine I was just sending a text to someone sa han och jag log nöjt.
- Okey sa jag och han log.
- How will we be able to order when no one is here? frågade jag.
- You just press this button sa han och tryckte på en knapp som var på ena sidan av bordet.
- aha sa jag och han skrattade. Sen öppnades dörren och en tjej i 18 årsåldern kom in. Hon hade ett vitt linne på sig och en hög svart kjlo på sig. Hon hade med sig ett block och när hon kom in och såg att det var vi som satt där var hon på väg att skrika men kontrollerade sig snabbt. Jag tittade chockat på Justin som fick hålla sig för skratt. Hon var tydligen ett fann av honom. Vad kallades dem nu, Beliebers var det ja.
- Do you want me to take your order? frågade hon med en spänd röst. Hon tittade först på mig och log stort den på Justin och log ännu större.
- Yes sa Justin och sa vad han skulle ha och jag tittade på hur hon tittade på honom. Hon måste vara ett stort fan av honom.
- What do you want? frågade hon och vände sig mot mig. Jag sa vad jag ville ha att äta och dricka. Hon var påväg att gå men jag stopade henne.
- I can see that you are a Fan of his and it's okey for me of you want to take a picture whit him sa jag och hon sken upp. Jag tittade frågande på Justin.
- Yeah, of course sa han och reste sig upp. Han ställde sig brevid honom och hon tog fram sin mobil.
- I can take the picture if you want to sa jag och reste mig upp. Hon gav mig sin mobil och jag tog 2-3 kort på dem.
- Can I take a picture whit you too frågade hon och tittade på mig. Jag stelnade till och tittade på Justin sen på tjejen.
- ehm yeah sa jag och ställde mig brevid henne. Jag gav Justin hennes mobil så han kunde ta ett kort på oss. Jag log och kramade om henne. När Justin tagit kortet skrev han sin autograf och jag skrev min. När hon gick ut satte vi oss igen.
- You got some fans? frågade han och jag skrattade.
- I don't got fans sa jag.
- Well it seems so sa han och log.
- Well I don't know sa jag. Sen öppnades dörren och en kille kom in. Jag stelnade till när jag såg vem det var. Jobbade han här? När han såg att det var jag hån log han. Jag fick rysningar och tittade på Justin som tittade frågande på mig.
- Hello Becka sa han och jag kände mig spyfärdig. Hur visste han mitt namn, jag minns inte att jag nämt det för honom.
- Hey hampus sa jag och han log tills han såg Justin.
-----------------------------------------------------------------------------------------------
ajdå! Vad kommer hända nu? :O
Ja nu skriver jag lite oftare jag vet ;)

Hoppas ni tycker om det!

Glöm inte att kommentera!
Ni får gärna sprida bloggen till era vänner och så kan de sprida den vidare :)

xxRonja god bless


Kommentarer
fanny

skit bra! skriv mer :)

2012-05-10 @ 14:38:33
Manddddddiiiiiiiiissssss

Suuuuuuperbraaa!!! skrriiiiiivv meeerr söööötttnnoooz<3

2012-05-15 @ 16:11:32
Cynthia<3

MER!<33

2012-05-17 @ 12:43:26
URL: http://justinworldbieber.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0