Annything is possible- kapitel 21

Senast:
 - Vad vill du? sa jag halv surt.
- Du har all rätt i att vara sur på mig men lyssna på vad jag vill säga. sa hon med en tjockröst, hon hade gråtigt.
- visst kör på. sa jag och satte mig på sängen.
- Jag vet att jag inte har gett dig så mycket uppmärksamhet av mig. Men jag lovar att jag ska ändra på mig. sa hon och jag väntade på att hon skulle fortsätta.
- Kommer du ihåg Kalle? frågade hon.
- ja det gör jag sa jag, hur skulle jag kunna glömma honom. Jag hade ju kommit på henne när de hånglade.
- Vi har ett mer seriöst förhållade nu och jag gillar honom verkligen.
- Jaha okej... Vad vill du få ut av det här? frågade jag och tittade på justin som ser ut som ett frågade tecken.
- Ja alltså vi ska inte gifta oss men... Jag vet inte hur jag ska säga det men..
- Kom till saken mamma sa jag och hon tog några djupa andetag.
- Jag är gravid. sa hon och jag tappade talförmågan. Jag stirrade rakt ut som ett fån. Hon.. var ... gravid... Men Kalles BARN!?
- You said what? sa jag när jag kunde prata igen.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------
       
- Who was it? frågade Justin när jag lagt på. Jag bara tittade på honom.
- It was my mom sa jag kort.
- Are you okey? frågade han och kom fram till mig.
- Yeah, it's just that I'm a bit shocked.
- What did she say?
- That she was pregnent.
- oh.. She did't ask about how you felt after the ''accident''.
- I think she did ask but like I said I was and still am shocked, so I did not listen.
- Okey I understand. sa han och drog in mig i en kram.
- Make me think about something else. sa jag och drog in hans doft.
- Okey, do you want to watch a movie? frågade han och jag nickade. Han släppte mig och gick fram till några filmer som låg i min bokhylla. Han tog upp en och jag log när jag såg vilken det var.
- You like this one? frågade han och gick fram till mig igen.
- ofc I do sa jag och han satte in filmen i dvd-spelaren. Filmen startade och vi satte oss i min säng. Justin la sin arm om mig och jag lutade försiktigt mitt huvud mot hans axel. Efter hälften av filmen kännde jag hur mina ögonlock blev tyngre. Jag tittade på Justin och han var helt inne i filmen. Jag log och slöt ögonen, jag kunde höra ljudet ifån tv:n men jag somnade snabbt.

Jag vaknade svettig och invirad i mina lakan. Jag satte mig upp och tittade på andra sidan sängen. Ingen Justin, jag tittade på min mobil och jag hade fått en meddelande ifån honom.
'' God Morning Beautiful!
I'm so sorry for leaving you, but i had to work today. Call me when you wake up.
oxox your Justin <3''
Jag läste om smset en gång till och log, han var allt för gullig. jag ringde honom direkt och hörde singalen gå fram.
- hello sa han.
- Hey sa jag och reste mig upp ifrån sängen.
- so your awake now? sa han och skrattade. Vad var klockan igentligen.
- Haha! Yeah, when are you done working? frågade jag.
- haha! you miss me allready? Sa han och skrattade.
- Yeah I do. sa jag och skrattade.
- I don't really know when I'm done but I call you later, okey?
- Okey.
- And I got a suprise for you sa han och jag skakade på huvudet.
- Justin? No suprises, no gifts sa jag och han skrattade, såklart.
- Then I will give you the suprise and a gift sa han och jag suckade. Jag gillar inte när andra läger ner pengar på saker till mig.
- AH! God you are so annoying. sa jag och då skrattade han bara ännu mer.
- I know. sa han.
- Justin hang up now and get back to work sa någon i backgrunden.
- Haha! see you later babe sa han och jag log.
- see you hotstuff sa jag och skrattade. vi la på och jag bäddade min säng och gick ner. Jag gick ut på backsidan, och stelnade till.
- Jaså du är vaken nu sa Sara och log stort. Jag tittade på killen som satt brevid henne.
- Vem är det? frågade jag och killen mötte min blick. Han hade isblåa ögon och blont hår. Han hade bara på sig ett par badshorts så jag kunde se hans överkropp. Han hade seriösa muskler och ett synligt six-pack.
- Detta är Hampus sa hon och tittade på honom. Han la huvudet på sed men släppte inte min blick, sen log han.
- Hey sa han och log ett snett leende. Han var inte ifrån USA i alla fall, han måste vara ifrån England.
- Hi sa jag och hans blick granskade det jag hade på mig och jag tittade ner på mina kläder. Japp min rosa tröja och mina rosa shorts var fortfarnade på. Jag bryde mig inte om hans blickar utan vände blicken till Sara.
- Vill du bada eller något frågade hon.
- Japp, jag ska bara äta en macka först. sa jag och gick in till köket för att fixa en macka.
- I will be right back hörde jag killen som tydligen hette Hampus säga. Jag tog fram smör och sylt, jag kunde höra hans fotsteg backom mig. Jag fortsatte med min macka och tittade inte äns upp. Jag satte in sylten och smöret igen. Sen tog jag en tugga.
- What do you want? frågade jag irreterat.
- Have I meet you before? frågade han. Jag vände mig mot honom och han log mot mig.
- No, I don't think so sa jag och tänkte efter.
- Okey if you say so. sa han och gick närmre mig. Jag åt tog den sista tuggan av min macka och gick förbi honom. Jag gick in i honom med axlen bara för att vara otrevlig. Jag gillade honom inte... Jag valde min turkosa bikini och tog med mig min handduk, solglasögon och min mobil plus hörlurar. Jag satte på mig en tun tunika över bikinin. Sen gick jag ner för att umgås med Sara och mysko killen. När jag kom ut var Sara i vattnet och Hampus var inte där.
- Vart gick han frågade jag.
- Han skulle ringa någon tror jag sa hon och simmade runt lite. Jag drog av mig tunikan och kände blickar. Jag la den på min solstol och satte mig. Jag hade ju märckt att någon kollat på mig och just när jag drog av den så kom Hampus och en annan kille. Nu stod de där och tittade intresant på mig.
- dude whos that? frågade den ena killen hampus. Jag skrattade och satte i mina hörlurar och satte på '' Scream- Usher'' på högvolym. Jag slöt ögonen och njöt av solen.

Jag hade legat och solat ett tag och kände mig väldigt varm så jag öppnade ögonen och satte mig upp. Sara satt och pratade med killarna, eller med killen för han som hette Hampus tittade på sin mobil. Jag tog ur hörlurarna och la ner min mobil under min tunika. Jag gick mot poolen och hoppade i. Det kalla vattnet skvätte upp i mitt ansikte. Jag dök ner under vattnet och kände vattnet svalka ner min varma kropp. Jag kom upp till ytan och drog min hand igenom håret. Sen hörde jag att någon annan hoppade i. Jag vände mig om och där var den andra killen som jag inte visste namnet på.
- Hey sa han och blinckade mot mig. Vad ville han... Han var lika muskulös som Hampus men kanske ett år yngre. Han hade gröna ögon och kort brunt hår.
- hey sa jag och var påväg upp men han stoppade mig. Jag blängde på honom och han bara flinade.
- I'm Fhilip sa han.
- And I don't care sa jag och puttade bort honom så att han ramlade ner i vattnet. Jag skrattade och gick upp till min solstol. Jag tog upp min mobil och såg att jag hade två meddelande från Justin. Jag öppnade det ena.
'' I'm done now can I come over to your place? xxJustin'' Jag log och öppnade det andra.
'' Don't forget that I have a suprise for you tonight ;) xxJustin'' Jag svarade på det första.
'' Yeah you can come any time xxBecka'' Sen på det andra. '' How can I forget? -.-' xxBecka''.
Jag flyttade på min tunika och la mig i solstolen igen. Fhilip hade nu kommit upp från poolen och tittade på mig. Jag tittade bort och blundade. Efter ett tag hade jag torkat så då satte jag på mig min tunika igen.
'' Someone is calling you, YOU HAVE TO PICK UP YOUR PHONE! NOW!!'' Jag tryckte på svara.
- Hello? sa jag och gick in i huset.
- Hey, I'm at your house any minute. sa han och jag log.
- Okey, see you soon sa jag.
- Yeah I see you. sa han.
Jag la på och gick ut igen.
- Sara Justin kommer snart. sa jag och hon tittade upp ifrån sin bok som hon höll på att läsa.
- Okej, ska du dra eller? frågade hon och Fhilip och hampus tittade frågande på oss. De fattade ju inte svenska.. haha!
- Nja han har tydligen en överraskning till mig. Men vi ska någ vara här ett tag i alla fall sa jag och hon log.
- Jaha okej! sa hon och åter gick till sin bok. Jag gick in i huset igen och hörde hur det knackade på dörren. Jag log och gick imot dörren men snabba steg. Jag öppnade dörren och möttes av världens undebaraste kille någonsin. Han hade på sig en svart t-shirt, ett par jeanse och en keps. Han log och jag log tillbaka, han gick in och kysste mig på kinden.
- Hey sa han med sin extremt sexiga röst.
- Hello sa jag och log sött. Hans blick svepte över min klädsen och blinckade.
- Haha! I have been out in the sun all day. sa jag ursäktande.
- yeah I understand that, but is not to cold just to have that on? frågade han och när han väl sa det kände jag att jag frös lite. Det hade ju faktiskt blivit kallar ute nu.
- No, not really. But I will put some pants on. sa jag och gick upp för trappan. Justin följde efter mig och jag gick in till mitt rum. Jag satte på mig ett par höga jeanse shorts och stopade i tunikan i dem. Sen vände jag mig mot Justin.
- What do you think? sa jag och snurrade runt.
- You are beautiful what ever you are wearing. sa han och kysste mig. Jag älskar känslan i kroppen när han kysser mig. Jag log mot hans läppar och han avslutade kyssen. Han tittade in i mina ögon och log mitt favorit leende.
- You wanna go down stairs? frågade jag och han nickade. Jag tog hans hand och drog med honom ner.
- I just have to make a call. sa han och gick in i köket. Jag gick ut till baksidan för att vänta på Justin. Killarna var forfarnade kvar och Sara badade igen. Hur kunde hon bada nu när det var så kallt? Hampus tittade på mig när jag kom ut och jag struntade i att äns kolla på honom. Fhilip låg på gräset och höll på med sin mobil. Hampus gick imot mig och la sin arm om mig. Jag puttade bort den och tittade sur på honom.
- What is your problem girl? frågade han och sträckte ut sina armar. Jag hörde fotsteg backom mig och log.
- dude you are my problem sa jag och puttade till honom. Han skrattade till och gick närmre mig. Jag stod kvar på samma plats för jag vill inte visa att jag var för feg för att möta honom.
- I think you are playng hard to get sa han.
- And I like it sa han.
- But I don't like you. And beside who told you that I was single. sa jag och puttade bort honom. Han backade ett steg. Jag hörde hur någon kom backom mig och att någon la sina armar runt mig. Jag vände mig om och såg att det var Justin.
- Who is this? frågade han och tittade på Hampus som stirrade på oss.
- This is Hampus sa jag och tittade på honom. Hampus flinade mot oss och jag tror att han började fatta.
- Are you kidding whit me? You and bever? sa han och skrattade. Jag blängde på honom.
- Yeah, you got a problem whit that? frågade jag honom. Justin la sina händer på mina höfter och Hampus tittade mot Fhilip.
- Fhilip she is dating Mr Bever skrek han och skrattade. Fhilip tittade upp och gick fram till oss. Han från mig till Justin och sen på Hampus.
- Are you serious? Leave it alone Hampus sa Fhilip och Hampus bara stirrade på honom.
- Sara we are leaving now skrek Fhilip och drog iväg Hampus. Hampus stretade imot men följde med till slut. Jag tittade efter dem med ett förvårnat ansiktsuttryck. Jag vände mig mot Justin och såg att han också tittade efter Hampus och Fhilip. Vad var det för fel på honom? Och vad menade Fhilip? frågorna snurrade runt i huvudet på mig.
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Här har ni kapitel 21! Lite längre än det förra kapitlen! ;) hoppas ni tycker om det :D

Kommentera om ni vill ha fler kapiten! ;)

xxRonja god bless you all


Kommentarer
Anonym

MER!

2012-05-09 @ 18:52:27
emma

jupp fleer vill vi ha! :)

2012-05-09 @ 19:43:26
Mannddiiss

JÄTTEBRA!! FLEEEEEEEER!! VERKLIGEN SUPERBRA!<33

2012-05-09 @ 20:35:58
Cynthia<3

MEERRR!!<3333

2012-05-13 @ 16:47:38
URL: http://justinworldbieber.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0