Annything is possible- kapitel 9

Sensate:
- inget dåligt hus ni.. vad gör d.. mer hann han inte säga förän jag hade puttat ner honom i poolen. Jag började skratta och hörde Sara och Justin skratta bakom mig. Chris kom upp med huvudet och kollade sur på mig. Sen gick han mot stegen och gick långsamt mot mig. Jag visste vad han skulle göra så jag sprang till andra sidan av poolen och flinad mot honom. Jag märkte dock inte att Justin följt efter mig till andra sidan för jag kände att någon puttade ner mig men jag tog tag i Justins tröja och drog ner honom också. vattnet var mycket varmare än det hade i havet. Jag simmade uppåt och skrattade när jag kom upp.
- Vad skrattar du åt? frågade Justin och tittade på mig med en halv sur minn. Var på väg att gå upp men justin hoppade upp på min rygg och tryckte ner mig under vattnet igen. Vi badade lite till innan min mobil ringde...
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag fick upp ur poolen och svarade.
- Helloo! svarade jag.
- Hej snyggig sa Jonas och skrattade lite. Jag skrattade med honom och torkade av mig lite med min handduk.
- Shit jag har ju glömt att ringa dig. sa jag och kom på mig själv. Jag skulle ju ringa honom..
- Gumman det är lungt, men hur är huset? frågade han och skrattade lite till (:P). Jag log.
- Gubben det ät shit snyggt och jag älskar det, jag har träffat två nya friends här så det är väl bra. svarade jag och log.
- Hahaha, gubben? jaha vad bra! har du hittat någon jobb ännu, eller är det för tidigt att fråga det?
- Hahaha ja om jag är din gumma så är du min gubbe :). Ochh nej jag har inte hittat något jobb ännu men det blir väl att jag får jobba på något Caf'e skulle jag tro sa jag och tittade på Sara för hon drev ett eget Caf'e. Hon nickade och sen puttade hon ner Chirstian i poolen igen. Jag började skratta.
- Vad är det som är så roligt? frågade Jonas. Jag försökte att sluta skratta men det var näst in till omöjligt. Justin tog min mobil ifrån mig och förklarade för Jonas. Justin skrattade och gav mig mobilen igen och blinckade.
- Hahaha ledsen för et där sa jag och skrattade lite till. Han skrattade med mig.
- Det är lungt! Vem var det jag pratade med? frågade han. Jag tittade på Justin och han nickade bara så jag antog att han hört vad Jonas sagt.
- ähm du pratade med Justin, om du nu vet vem Justin Bieber är så fattar du men om du inte gör det sök på hans namn på twitter eller youtube sa jag och finsade lite.
- haha, är det meningen att jag ska veta vem det är eller? frågade han och fnös. Då skrattade jag ännu mer.
- Hahaha. Nej men kolla på twitter och Youtube och ring mig efter det. sa jag och vi la på. Jag la ner min mobil i min väska som jag lagt ner på en solstol. Jag vände mig om och kände att någon lyfte upp mig och började gå mot poolen.
- NEEEJJJJ!!! OMG SLÄPP NER MIG sa jag och skattade. Jag kände att det var rätt så starka armar så det måste vara Justin jag kännde hur hans händer brände mot min hud. Sen kände jag hur han släppte mig och jag höl andan och kom under ytan igen. Jag öppnade ögonen under vattner och simmade runt lite innan jag simmade upp igen för att hämta syre. Jag kom upp med mit huvud först och jag öppnade genast mina ögon och tittade runt. Alla var borta.
Jag simmade mot kanten och hoppade upp och reste mig upp. Sen såg jag Sara lgga  borta på gräsmattan och skratta. Jag gick till henne för att se vad hon skrattade åt. Jag fick se att Justin låg på marken och en massa blixtra. Jag gick fram till Justin och bryde mig inte om alla blixtrar.
- vad gör du? frågade jag och skrattade. Han tittade upp på mig och reste sig upp. Han tittade mot alla blixtrarna och suckade.
- Christian puttade ner mig och jag orkade inte resa på mig sen kom de sa han och peckade på blixtrarna. Jag skrattade åt honom och drog med honom och Sara där ifrån. Vi gick och letade Christian och hittade honom framför TV. Jag satte mig brevid honom i soffan och Justin satte sig brevid mig och Sara satte sig i en fåtölj.
- Är ni inte hungriga? frågade jag när min mage kurrade. De nickade och jag reste mig upp och gick in till köket.
- Ska jag beställa pizza kanske? frågade jag ifrån köket.
- JA GÖR DET!! skrek Chris och Sara tillbaka. Jag skrattade ocg slog in pizzerians nummer och beställde en vanlig familjepizza med ost och skinka. Jag dukade fram tallrikar.
- Kan jag hjälpa dig med någon? frågade Justin och jag blev så rädd att jag nästan tappade en tallrik.
- Shit vad du skräms sa jag och tittade på honom. Han log bara mot mig och tog fram glas.
- Det var inte menigen sa han och satte fram glasen. Jag satte fram tallrikara och gick rakt in i Justin. Han tittade på mig och jag tittade på honom. Typiskt jag fastnade med blicken på i hans ögon. Det känndes som han kunde se rakt in i min själ. Jag kollade in i hans chocklad bruna ögon och kännde värmen i min kropp flöda mer än valigt. Jag kunde säkert stå så här och titta in i hans undebara ögon hela dagen. Jag ville bara kasta mig i hans armar och titta på honom. Jag hörde hur det ringde på dörren men jag bryde mig inte, det gjorde tydligen inte Justin heller för han tog min hand och fortsatte att titta in i mina gröna ögon. Jag hörde att någon ropade mitt namn men jag var inte kvar på jorden... Justin reagerade och släppte min hand och min blick. NEJ! Jag vände mig om och där ståd Sara med en pizza.
- Ähm vad gör ni dåh? frågade hon och blinckade mot oss. Hon la ner pizzan på bordet och tog upp colan som man fick till och hälde upp ett gals till sig själv.
- inget vi bara pratade om en grej svarade Justin och skrattade lågmelt (är det ett ord?) jag blev röd om kinderna.
- Jag hörde inte er prata sa hon och tittade på Justin. Han skrattade och gick ut ifrån köket och in till Chris för att säga att pizzan hade kommit.
- Seriöst Becka! hon tittade på mig med en intreserad blick och satte sig vid bordet.
- Vadå jag kan inte hjälpa det sa jag och satte mig brevid henne. Hon suckade och skrattade. Sen kom Justin in med Chris. Justin satte sig mit i mot mig. Min mobil började ringa innan jag han börja äta på min pizza bit. Jag suckade och reste mig upp.
- Hejsan!! svarade jag.
- Hej jag sökte på Justin bieber och en kille kom upp med 18 miljoner följare!! och sen sökte jag på honom på YouTube och ja du vet ju redan. Han pratade väldigt snabbt så jag uppfattade inte allt men jag bröjade skratta åt honom.
- Vadå? frågade han och skrattade.
- Du lät så uhm förvånad. Han är en stor pop artist sa jag och skrattade mer.
- Haha jag märkte det, men hur känner du honom? frågade han och skrattade lite till.
- Jag träffade honom på flygplanet, vi byte numer och nu är han och hans kompis Christian här och äter pizza sa jag.
-  aha men jag vill itne störa vi hörs sen då gullunge sa han och vi la på.
Kväll en gick. Och vi hade jätte kul vi åt upp nästan hela pizzan sen satte vi på en film. Jag satte mig brevid justin och han la armen om mig och jag somnade. Jag vaknade av att någon smälde till. Jag tittade upp och såg att någon slog till någon på filmen. Alla hade somnat så jag stängde av filmen och satte mig brevid Justin igen. Jag la ner mitt huvud mot hans axel och somnade nästa driekt igen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Kort jag vet men... Jag har preci fått en massa läxor.. Så det här är vad ni får ;)
vad händer på morgonen?
Vad kommer hända mellan Justin och becka?
stanna kvar och ta reda på det.
xxRonja God bless


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0