Annything is possible- kapitel 8

Senaste:
- Justin, Christian kom och hjälp mig att få i Becka i vattnet sa hon och flinade mot mig.
- MEN Sara jag hatar dig! sa jag och lyckades komma ur hennes grep jag flinade tillbaka hon försökte få ett nytt grep men då började jag springa. Haha det var skit kul för hon är så slö. Men sen kom Christian och Justin då var det inte lika kul. Jag sprang ifrån Sara lätt sen hörde jag någon springa bakom mig och jag kännde att någon satte sina armar runt min midja och viskade i mitt öra
- Du springer jäv**gt snabbt sa någon.
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag stelnade till och vände lite på huvudet för att se vem det var. Såklart blev jag inte särskilt förvånad. Där stod Justin och flinade mot mig. Jag suckade och försökte ta mig loss, men såklart lyckade jag inte för han var lite starkare än mig.
- JAG HAR HENNE skrek han till Sara och skrattade. Han slängde upp mig på hans axel.
- JUSTIN SLÄPP NER MIG NU!!! skrek jag och slog honom på ryggen med min knytnäve. Han reagerade knappt. Så jag slog hårdare men ingen reaktion. Så jag försökte hoppa ner från hans axel och denna gången var han inte bered och tappade ner mig. Jag sprang mot bilen men hann inte långt innan Chris tog tag i mig och Justin kom och hjälpte han. De tog tag i mig och bar ner mig till vattnet.
- SERIÖST!! KILLAR SLÄPP NER MIG! skrek jag och tittade försökte låta allvarlig men jag lyckades tydligen för Christian och Justin började skratta. Jag undrade vart Sara tog vägen. Men jag hann inte tänka så mycket mer för jag märkte att vi hade stanat.
- Jag lovar dig BIEBER jag kommer ge igen! sa jag och och tittade på honom.
- Men christian då? frågade han och flinade mot mig.
- Han kommer också få men du kommer först just nu... Sa jag och log mot honom.
- På tre Bieber? frågade Chris och blinckade mot honom. Jag stirrade på Chris och han tittade på mig och flinade sen skrattade han lite.
- Ett... började Justin
- NEJ MEN KOM IGEN.. Bad jag dem.
- Två...
- JAG LOVAR ER..
- Tre
- Nej snälla... sa jag men jag hann inte längre för de kastade ner mig i vattnet. Jag slog i mot vatten ytan och min kropp reagerade till kyllan in vattnet. Jag öppnade mina ögon under vattnet och såg fyra fötter. hehe jag simmade fram till dem och tog förat tag i de två fötterna till vänster.
- Vad fan.. hörde jag sen ramlade Christian. Jag simmade mot Justins fötter och fälde honom också. Sen simmade jag upp till vatten ytan igen. Jag måste ju ha syre. När jag kom upp igen kollade de på mig med sura miner.
- HAHAHA! skrattade jag och tittade på dem. Jag kunde se att det rykte lite i Christians mungipor, men Justin höll kvar masken.
Sen sväte jah vatten på han och så sprack han och kastade sig över mig.
- Nu ska du få sa han hot fullt. Jag bara skrattade och skrattade så jag fick så ont i magen. Han kom upp bakom mig och la sina armar runt min midja som han gjorde förut. Jag kunde känna hans andedräkt när han andades mot min halls. sen viskade han
- Detta är inte över ännu. Sa han och drog ner mig under vattnet. Jag höll andan och simmade upp igen. När jag kom upp igen såg jag att justin simmade mot strande jag simmade i kapp honom och drog ner honom under vattnet. Han tittade chockat på mig när han kom upp igen. Jag simmade förbi honom och sprang upp till min handduk för att ta på mig den. Sara låg på sin handduk och pratade med Chris som hade lämnat oss ifred. Jag vände mig om och Justin puttade ner mig i sanden och stod på alla fyra över mig. 
- Du kommer inte undan med det här sa han och tittade på mig. Och sen reste han sig och tog upp sin mobil och ringde någon.
Jag la mig på handduken så jag kunde bli varm igen. Jag tog upp min mobil och satta på musik och låg och njöt av all d- vitamin som samlades på min hud. Efter kanske en halvtimme drog någon ut mina hörlurar.
- Beck ska vi dra hem nu eller? frågade Sara och tittade frågade på mig.
- ähm visst, ska Chris och Justin följa med eller? frågade jag och tittade på killarna som satt med sina mobiler.
- Vi kan ju fråga dem sa hon och gick imot dem jag stängde av musiken och la ner mina handduk och min mobil i väskan. Sen tog jag på mig kläderna igen.
- Dem ville gärna följa med men de åker i Justins bil så de följer bara efter oss sa hon och satte på sig klänningen som hon hade haft på sig när vi kom hit.
- Då drar vi. sa Justin och jag visste inte att han stod precis bakom mig så jag hoppade till.
- F*n vad du skräms. sa jag och tittade på honom.
- haha det var inte meningen... skrattade han och tittade in i mina ögon. Jag kunde inte slita bort blicken ifrån de där undebara chocklad bruna ögonoen. Det var precis som om man blev drogad av att titta in i dem. Men ville bara ha mer!
- Becka kan du sluta titta på Justin och komma nu? Frågade Sara och tittade lite irreterat på mig.
Jag slet bort mina ögon från Justin och tittade på Sara och kände att jag blev röd i ansiktet. Chris började skratta så att han var tvungen att lägga sig ner mednas jag och Justin tittade på varnadra och ryckte på axlarna. Han log och jag besvarade hans vackra leende sen började jag gå igen. Jag kände Justins blick i ryggen.
- Gillar du honom? viskade Sara till mig. Jag tittade på henne och tänkte efter lite...
- Jag... Vet faktiskt inte... sa jag och tittade på henne och log lite. Jag hade aldrig känt så här förut. Han gjorde mig gladare och jag verkligen älskade hans ögon och leende :)
- Men jag tror han gillar dig sa hon och log förnurligt mot mig och tittade back på Justin och Chris. Jag tittade på Justin och han tittade upp precis när jag tittade på honom. Jag log och tittade sedan ner på marken för att se vart jag gick. Jag vär ganska klumpig så jag måste ha lite koll så jag inte snubblar på en sten eller en myra... När vi kom fram till bilen tittade jag åt justins och chris håll och såg att höll på att hoppa in i bilen så jag hoppade in och satte mig. Sara hoppade in och startade bilen. Jag satte på radion, de spelade Good feeling - Flo Ride. Jag höjde och vi sjöng med och hade kul hela vägen hem.
Vi svängde upp på våran tomt med Justin backom oss. Jag klev ur och gick fram till dörren för att låsa upp.
- Nice house! sa Chris jag hoppade till.
- Mm jag vet, Saras pappa köpte det till oss. Jag tycker det är lite mycket för två personer men men. sa jag och öppnade dörren. Chris gick in och sen kom Justin. Jag tittade på Sara som komm gående mot dörren sen gick hon också in. jag gick in och stängde dörren.
- Shit vad stort hus pep chris. Jag och Sara tittade på honom och började skratta. Han tittade på oss med en konstig minn men gick sen ut på backsidan.
- Jag lovar att han kommer hoppa i poolen sa Justin och skrattade tittade på mig.
- Jaha det kan jag fixa åt honom sa jag och gick mot poolen där chis var. Han stod precis på kanten, han vände sig mot mig.
- inget dåligt hus ni.. vad gör d.. mer hann han inte säga förän jag hade puttat ner honom i poolen. Jag började skratta och hörde Sara och Justin skratta bakom mig. Chris kom upp med huvudet och kollade sur på mig. Sen gick han mot stegen och gick långsamt mot mig. Jag visste vad han skulle göra så jag sprang till andra sidan av poolen och flinad mot honom. Jag märkte dock inte att Justin följt efter mig till andra sidan för jag kände att någon puttade ner mig men jag tog tag i Justins tröja och drog ner honom också. vattnet var mycket varmare än det hade i havet. Jag simmade uppåt och skrattade när jag kom upp.
- Vad skrattar du åt? frågade Justin och tittade på mig med en halv sur minn. Var på väg att gå upp men justin hoppade upp på min rygg och tryckte ner mig under vattnet igen. Vi badade lite till innan min mobil ringde...
--------------------------------------------------------------------------- ----------------------------------
Bara för att det var en sån seg uppdatering förra gången får ni ett till kapitel redan nu ;)
vem ringer Becka? :O
Läs nästa kapitel för att ta reda på det.
är det love in the air mellan Justin och Becka?? ;)

xxRonja


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0