Annything is possible- kapitel 10

Sensate: 
- Vadå? frågade han och skrattade.
- Du lät så uhm förvånad. Han är en stor pop artist sa jag och skrattade mer.
- Haha jag märkte det, men hur känner du honom? frågade han och skrattade lite till.
- Jag träffade honom på flygplanet, vi byte numer och nu är han och hans kompis Christian här och äter pizza sa jag.
- aha men jag vill itne störa vi hörs sen då gullunge sa han och vi la på.
Kväll en gick. Och vi hade jätte kul vi åt upp nästan hela pizzan sen satte vi på en film. Jag satte mig brevid justin och han la armen om mig och jag somnade. Jag vaknade av att någon smälde till. Jag tittade upp och såg att någon slog till någon på filmen. Alla hade somnat så jag stängde av filmen och satte mig brevid Justin igen. Jag la ner mitt huvud mot hans axel och somnade nästa driekt igen.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
   
(ni kan klicka på bilderna så att de blir större ;) )
Jag vaknade av att någon petade på mig. Jag orkade inte öppna ögonen så personen fortsatte att peta på mig. Till slut blev jag så irreterad att jag öppnade min ögon och tittade sur på personen.
- Äntligen vaknade du! skrattade Christian och tittade roat på mig.
- Ja, och bara så att du vet är du enormt jobbig ibland sa jag och tittade på honom med en halv sur minn.
- Haha! det vet jag redan min syster påminer mig varje dag sa han och skrattade ännu mer. Han gick ut på baksidan, jag reste mig upp och kollade mig runt i rummet. Jag var ensam såklart... Jag gick upp på mitt rum och duschade. Sen satte jag på mig ett par jeans shorts, ett svart linne och tog mina svarta solglasögon och mitt korthalsband. Sen blåste jag mitt hår tills det var torrt och gick ner till de andra. Jag hittade Sara i köket. Hon hade dukat fram frukost.
- Kan du gå ut coh säga till killarna att det är frukos eller det är kanske inte frukost längre. sa hon och tittade på klockan. Den var 10:40. Jag nickade och gick ut för att hämta killarna. Jag hittade dem vid poolen. Justin låg med sin mobil och Christian solade och lyssnade på musik. Så jag tänkte hämnas på honom. Han blundade och låg på magen. Jag smög fram till honom och lyfte upp honom. Han tittade gensat upp men han inte säga så mycket innan jag slängde i honom i poolen. Jag skrattade och hörde hur Justin skrattade med mig. Jag vände mig mot honom och såg att han filmade.
- Upp på youtube? frågade jag och skrattade.
- Ja det klart! Alla måste få se det här. sa han och skrattade lite till innan han började klicka i runt på sin mobil.
- Ja juste det är ' frukost' sa jag och slängde en blick på christian som fortfarnde var i vattet och stirrade på mig.
- Haha! skrattade jag och gick in igen. Jag kände ut Christans blick brände i ryggen på mig. Jag visste att det inte var över ännu men jag visste att han inte skulle göra något. Han skulle antagligen skicka någon annan på mig. Jag gick in i köket och satte mig på stolen mitt i mott Sara. Justin kom in efter mig och Christian kom inte långt efter.
Justin satte sig brevid mig och Christian brevid Sara.
- Jaha hug in sa Sara och tog en pankaka och la den på son tallrik. Jag tog en pankaka och tog lite sirap på den. Jag älskar SIRAP!!
- Du vet att det inte är över än sa Christian med pankaka i munnen. Jag skrattade åt honom.
- Nej men jag vet att du inte kommer vinna över mig, så jag tycker vi ska avsluta det här. sa jag och tittade roat på honom.
- ALDRIG! Men du har en poäng, visst vi avslutar det. sa han tyst och började äta igen.
- Då får jag väl hitta någon annan.. sa jag och tittade på Justin. Han filnade mot mig.
- Oh! jaså lycka till, har du inte hört att jag är prank- kungen? frågade han och skrattade.
- Ohm nej men har inte du hört att jag är prank- drottningen? frågade jag roat. Han tittade frågade på mig och jag började genast skratta. Sara skrattade med mig. Han visste inte vad han gav sig in på.
- Jaså.. Men jag tror inte du vet vad du ger dig in på shawty. sa han och tittade på mig med sina undebara ögon. Jag tittade genast ner på min tallrik för att inte fastna i hans ögon igen.
- Men jag tror att det är du som inte vet vad det är du ger dig in på. sa Sara och blinkade mot mig sen flinade hon mot Justin. Hon visste att jag var en jä**l när det gällde sånt här.
- Hahaha vå får väl se sa han och skrattade lågt. Jag log för mig själv och tog en till pannkaka.

Senare
Jag och Sara bestämde oss för att åka ner till stan för att shoppa. Justin skulle jobba så han kunde inte följa med, men Chris skulle följa med. Han tog med hans syster Catlin som också följt med hit till Atlanta. Jag hade aldrig träffat henne förut men jag kännde ju knappt Chris eller Justin heller. Vi skulle åka runt 13 så jag hade en timme på mig att gör vad jag ville. Så jag gick först in på twitter, och såg att jag hade över 2000 nya följare. Jag tappade hakan och kollade lite mentions. Det var så många och de bara strömade in. Jag kollade Justins senste tweets. Och såg att han hade nämt mitt namn och att han följde mig. Så jag följde honom tillbaka. Sen såg jag även att Christian följde mig så jag följde honom också.
Time for shopping whit @YouKnowSara. Btw the game is on ;) #SWAG
Jag flinade när jag skrev det sista. Hoppades Justin såg min tweet. Direkt när jag skickat den så fick jag ännu fler mentions. Jag suckade och loggade ut. Hur kunde ja få 2000 följare över bara en natt? OMG that´s crazy... Jag bestämde mig för att kolla in lite jobb. Jag visste inte alls vad jag vill bli. Jag sökte runt innan jag hittade något intressant. Jag kilckade in på det och ångrade mig genast. Det var en sida om min mamma. Hon sökte en assistent. Men vad gjorde hon i Atlnata? Jag hade inte träffat henne på några veckor nu. Jag hade aldrig kännt igen henne om jag inte sett bilderna. Hon hade färgat håret. Liksom hur kan någon förändras så snabbt? Jag såg ett numer och slog in det på min iphone. Jag var på just påväg att trycka på ring. Men jag ångrade mig och sparade bara nummret och stängde av datorn. Jag gick ner till Sara, men jag mötte henne i hallen hon hade på sig en söt vit kläning och ett par svarta pumps.
- haha jag var just på väg upp för att säga att vi ska åka nu sa hon och skrattade. Jag skrattde åt henne och gick och satte på mig mina vita convers.
- Men jag läste ju dina tankar och gick ner. sa jag medans jag satte på mig mina skor. Sen tittade jag på henne och log. Hon besvarade leendet med ett sött leende. Sen öppnade hon dörren och gick ut. Jag låste och hon statrade bilen. Vi åkte till ett shopping centrum. Jag ringde till Chris för att se vart de var.
- What´s up? svarade han. Jag skrattade åt honom.
- What´s down? frågade jag och Chris brast genast ut i skaratt.
- HAHA! Den var ju bra skrattade han.
- haha! Jag vet, vi är påväg nu så vart är ni? frågade jag och skrattade lite tyst.
- Vi är nästan framme. Vart är ni? frågade han när han slutat skratta.
- Okej men då ses vi snart! sa jag och log.
- Det gör vi sis!
- Jag trodde jag var din syster
sa en röst som jag inte kännde igen.
- Ja men hon är snällare än dig Catlin... sa han och skrattade jag hörde att Catlin också skrattade så jag stämde in.
- Haha okej men vi ses snart då! sa jag och vi la på. Vi körde ungefär i 10 min sen såg jag ett stort shopping centrum. Nu ska vi shoppa loss! Tur att jag precis fått min sista lön från mitt föra jobb plus mitt branbedrag. Men jag kommer bara handla det jag verkligen behöver.
I shopping centrumet:
Vi gick in igenom en sån där grej som snurrar. Kommer inte ihåg vad det heter men... Jag såg genast Chris som stod och larvade sig med en tjej. Det var antagligen Catlin hans storasyster. Vi gick fram till dem och Chris gav mig en kram.
- Tja! sa han och kramde mig. Jag skrattade och kramade tillbaka.
- Hej jag är Catlin, Christians syster sa hon och sträkte fram sin hand mot mig.
- Hejsan jag är Becka eller Rebecka sa jag och tog henne i hand. Sen gjorde hon samma sak med Sara.
- Vart vill ni gå förts? frågade Catlin och kollade på mig och Sara.
- HEM! sa Chris och tittade upp i taket. Catlin gav honom en sur minn.
- Men åk dåååå! sa hon och blängde på honom.
- Ja det kan jag väl men jag ska träffa Kevin och Josh här så jag måste stanna. sa han och kollade först på sin syster sen på mig. Hon bara himlade med ögonen. Vi började gå mot en butik och Sara köpte ett par jeans short och ett linne. Jag blev väldigt kär i en tröja. Det var en magtröja. Och jag älskar magtröjor. Det stod 84 i rosa på framsidan. Sen var den vit förutom att ärmarna var gråa. Jag köpte den och blev riktigt nöjd med mitt köp. Men jag köpte en till magtröja och ett par nya jeans. Plus en snygg väska. När vi var klara gick vi och fikade. Jag bästellde en latte och en lite tårta. Vi hade jätte kul och skrattade jätte mycket.  Helt plötsligt ringer Catlins mobil.
-Hallå? Jaha när då? Ja visst jag kan fråg... Jaha haha okej det ska jag inte. Men när? Okej. Men ses sen haha juste ses bro! Hon tittade på oss och log.
- Ikväll ska ni följa med på en överrasknig sa hon och log förnurligt. Vi tittade på henne och såg alla väldigt nyfikna ut.
- Vadå? frågade jag och tittade på henne. Hon vände blickan mot mig och skrattade.
- Haha! det är en överrsakning, då kan jag ju inte säga det sa hon och skrattade.
- Nej det klart sa jag och stämde in i hennes skratt. Vi bestämde oss för att åka hem till oss och slappa lite. Catlin sa inget mer om överraskningen. Vi solade och badade tills vi var tvunga att äta något. Jag kollade i kyllen där fanns ett packet med korv. Jag tog ut det och en stekpanna. Jag kokte mackaroner till det och dukade fram för fyra. När maten var klar sa jag till de andra och vi åt o skrattade. Efter maten hjälpte Catlin mig att duka av medans Sara duschade och Christian hade åkt hem för att duscha och skulle hämta nya kläder till Catlin. Som hon skulle ha på sig sen ikväll. Catlin hjälpte mig välja kläder och jag gjorde mig igårning medans jag gjorde det hade Chris kommit med Catlins kläder så hon var också klar. Sara var nästan klar. Sen tog vi Catlins bil och åkte iväg.
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vad är det för överraskning som Catlin och någon har planerat?
är du nyfiken? följd då min blogg och läs nästa kapitel... :)
KOMMENTERA! :)

xxRonja


Kommentarer
Maannda!

Jättebra kapitel! längtar efter att få läsa kapitel 11, lägg ut det så snabbt som möjligt! :) <3

2012-03-11 @ 20:24:24


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0